|
|
|
|
|
|
משיכת כסף מכספומט פחות מי מה שביקשתי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב12\03\1 ביצעתי משיכת כספים מכספומט של בנק דיסקונט בנס ציונה סניף 117 של 200 ש"ח החלונית לקבלת הכסף נפתחה אך נסגרה באותה רגע ולא הצלחתי לקחת את הכסף, מיד אחרי זה ביצעתי משיכה נוספת של 150 ש"ח, החלונית לקבלת הכסף נפתחה שוב ובה היו המשיכה הנוכחית ( 150 ש"ח ) ו-100 ש"ח נוספים שנתקעו במכשיר מהמשיכה הקודמת, סה"כ 250 ש"ח שקיבלתי.
בבדיקה בחשבון גיליתי כי חייבתי ב 350 ש"ח למרות שמכשיר הכספומט " בלע" חזרה את הכסף מהמשיכה הראשונה ורק 100 ש"ח ( מתוך ה200 ) נתקעו שם והצלחתי להוציאם.
יש לציין כי הכול נעשה בשעה 7.00 בבוקר וכי הסניף היה סגור ולא היה למי לפנות באותו רגע.
פניתי מיד אחרי האירוע לבנק, מיליתי את כול הטפסים הנדרשים.
קיבלתי תשובה שלילית מהבנק הפועלים שלי, הגשתי ערעור בנושא והיום התקשרה פקידה מהבנק אמרה שמשיכה ביצע כצריך אלא מגיע לי זיכוי של 100 ש"ח.
זה פשוט לא ייתכן!!!
אינני מוכנה לקבל תשובה שלילית בעניין. ממש לא הייתי מתעסקת עם כול זה בישביל 100 ש"ח. רק בישבל צדק לא אוותר.
מבקשת לקבל תשובה בכתב מהמחלקה שבדקה את העניין.
רוצה לראות סרט שצולם במצלה ב2012\03\1 על מנת לראות בדיוק איפה רואים שקיבלתי את הסכום הנכון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי של 100 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|