|
|
|
|
|
|
חיוב כפול ושגוי בגין משכנתא ובזבוז שעות עבודה מיותרות בהעדר כח אדם בסניף i |
נושא התלונה: |
יום שני 12 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נענינו להצעת הבנק לשידרוג משכנתא, התהליך נמשך חודש ימים ריצות מיותרות דרישת מסמכים כל פעם משהו אחר נציג משכן היחיד בסניף היה עמוס לא ענה לטלפונים ונדרשנו להמתין שעות בתור גם כשקבענו מראש מועד לפי היומן שלו. חודש לאחר פרעון המשכנתא הישנה חוייבנו חיוב כפול בחשבוננו. ההחזר המגיע לא בוצע מיידית למרות ההבטחות של נציגי הבנק והנהלת משכן.
|
טרדה ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי התנצלות ומניעת השנות מקרים כאלה שיפור השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|