פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
ב תאריך - 21.2.06 רציתי לבצע פעולת משיכת מזומנים מהכספומט של הבנק הלאומי בסניף רח' קהילת סלוניקי תל אביב
עקב טעות טכנית שהייתה בבכספומט בסניף הנ"ל כרטיס האשראי שלי ניבלע,
ומאז אני מנסה לקבל אותו בסניף שלי,
מאז עברו כבר 3 שבועות בהם אני מתקשרת שוב ושוב לסניף שלי
באבן יהודה -בנק הפועלים מס' 652 לדעת אם הכרטיס שלי הגיע לשם,
כל פעם הסניף השיב את פניי לריק- הכרטיס לא הגיע לסניף,
מאז כל פעולת משיכה שלי מהבנק כמובן עולה לי עמלת משיכה מהפקיד, שהיא הרי יקרה יותר מאשר במשיכה משירות הכספומט,
אני רוצה לציין שאני לקוחה שמשתמשת בכרטיס הזה מידיי יום ובלעדיו אני מתקשה מאוד לתפקד בחיי היום יום
(דלק לרכב ,צרכי קיום יום יומיים , וכו'...)
הפקידה שמטפלת בי בדר"כ הבטיחה לי שהכרטיס מגיע בדר"כ אחרי שבוע או שבועיים ימי עבודה מקסימום
עד היום לא קיבלתי את הכרטיס והפקידה טוענת שאין ביידיה מה לעשות,כל פעם אני מתבקשת לנסות להתקשר עוד כמה ימים,
היום 8.3.06 הושארה ע"י פקידת בנק שלא הזדהתה בשמה במשיבון הסלולארי שלי הודעה ש"הכרטיס עדיין לא הגיע ואין מה לעשות- לנסות מחר"
התקשרתי בחזרה לבנק וענתה לי מנהלת הבנק החדשה בסניף שלי ששמה דליה כהן, שטענה שאין באפשרותה להעביר שיחות לפקידה שביקשתי לדבר איתה כיוון שמהמשרד שלה לא ניתן להעביר שיחות (התקשרתי למספר שאליו אני מתקשרת תמיד מידיי יום,והמתנתי כבר 10 דק' למענה טלפוני...)
שביקשתי ממנה להזדהות לדעת עם מי הכבוד- הגב' דליה כהן הזדהתה בתור מנהלת הסניף,
שאלתי אותה אם אוכל לשוחח איתה בנוגע לבעיה הנ"ל היא אישרה לי לספר לה על הבעיה וגם היא ענתה לי שאין מה לעשות
מנהלת הבנק הנ"ל ניתקה לי את הטלפון בפנים בלי לסיים את השיחה מלבד המשפט "יחזרו אלייך"- זה היחס שלהם ללקוח?
של מנהלת הבנק? לנתק בחוסר סבלנות לקוחות שניתקלים בבעיה? בלי לעזור למצוא פתרון הולם -בכל זאת 3 שבועות בלי כרטיס אשראי!
הפתרון היחידי שהוצע לי ע"י פקידת הבנק הוא לבטל את הכרטיס הנוכחי ולרכוש כרטיס חדש במקום..
הרי גם על זה הם רוצים לגבות כסף בנוסף,
על מה בדיוק אני משלמת?? על חטא שלא ביצעתי? על טעות טכנית של הבנק?
למה אני בתור לקוחה נאמנה של הבנק נאלצת להיות זו שנופלת פה בין הכיסאות?
למה שאני נתקלת בבעיה כזו אני זוכה ליחס משפיל ממנהלת הבנק שמנתקת לי בפרצוף?
למה רק אחרי 3 שבועות אני מקבלת איזשהו פתרון - שעליו אני צריכה לשלם?-למה אני צריכה לשלם על טעות?
אני לא בחריגת יתר בבנק דווקא להיפך אני בפלוס ואני לא חושבת שעל טעויות טכניות של מכשירים אני צריכה לשלם גם בעמלות וגם בהזמנת כרטיס אשראי חדש!
אני כותבת לכם את המייל הזה כשאני נימצאת בסערת רגשות מהיחס של מנהלת הבנק,
אם ככה מתייחסים ללקוח שהוא נימצא בבעיה ולא מנסים למצוא לו פתרון .
אני לא מוכנה לשלם על היחס, על הטעות הטכנית וכמו כן על כרטיס אשראי חדש
מגיע לי פיצוי על הטעות הטכנית הזו שבעקבותיה ניבלע לי הכרטיס!
זו עוגמת נפש שניגרמה לי עקב טעות והיחס הוא מתחת לכל ביקורת!
בתודה מראש ובתקווה שממכם תבוא הישועה,
לקוחה חסרת אונים!
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה