|
|
|
|
|
|
שירות גרוע לגבי משכנתא |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ניגשתי כמו כל אחד מן האזרחים לקבל משכנתא הגעתי לפגישה עם מנהל משכנתאות בנתניה בשם אייל ורד שבהתחלה עשה רושם טוב אך לאחר שהגשתי לו את כל המסמכים שביקש הוא אמר לי תוך יומיים יש לך תשובה ממני חיכיתי כמו אזרח טוב שבוע שלם אף אחד לא חוזר אליי לאחר שבוע אני מגיע לבנק לבדוק למה עדיין אין תשובה ואף אחד לא חוזר אליי נאמר לי שחסר לי 2 תלושי שכר מהעבודה הקודמת בגלל זה נתקע כביכול אין בעיה למחרת פקססתי לאייל ורד את 2 תלושי השכר הוא אמר לי שהוא קיבל אותם וגם בתוך ימים תהיה תשובה לא דובים ולא יער אף אחד לא חזר עליי כעבור עוד שבוע שלם התקשרתי למוקד שלהם 6 פעמים כל פעם הם הבטיחו שהיום הוא יחזור אלייך ככה במשך עוד שבוע שלם של הבטחות ומיילים שהם שולחים והוא מבטיח להם שיחזור אך הוא לא חוזר מצפצף על כולם שירות ברמה כזאת בחיים לא חוויתי ובטח לא בבנק שאני לקוח שלהם 20 שנה פשוט לא ייאמן ועד היום לא חזרו אליי פשוט בושה....
|
אני רוצה לרכוש דירה אך הם לא מוכנים להגיד לי כמה הם מאשרים לי משכנתא בגללם אני יכול להפסיד את הבית שאני רוצה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|