|
|
|
|
|
|
חוזר התייחסות גם מפנית הציבור זלזול בלקוחות הבנק |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
778 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שסבלתי בתקלות והשפלות רבות בבנק הפועלים, לפני שאני עובר לבנק אחר רצתי לראות עד כמה הבנק מתיחס לתלונות.
לקח לי מעל חודש לקבל מס' טלפון של פנית הציבור עד שהצגתי אותו.
על פי הוראת המרכזיה שלחתי תלונה בפקס והובטח לי תשובה בתוך 3 ימים עסקים.
לאחר 15 ימים אין שום תשובה ושום דבר קורה, בפניות חוזרות שלי למרות הבטחה שכבר חוזרים אלי ממשיכים לזלזל.
כנירא שהרווחים שלהם גדולים מדי ועוד אחד או מאה לקוחות לא חשוב להם.
צריכים לעבור לבנקים טובים יותר שגם נותנים לפחות שרות טוב ללקוחות!!!!
|
זמן וכסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|