יחס משפיל וחוסר שרות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום, אני לקוחה בבנק הפועלים כבר קרוב לעשרים שנה. בתחילה היחס כלפיי היה טוב ואף איכפתי, אך בשנים האחרונות אני נתקלת ביחס מחפיר מהבנק. בכל פעם אני מקבלת את ההייחסות שאיני לקוחה שווה ואם לא נאה לי, אני יכולה לעזוב. הדבר מתבטא בכך שאף בחריגה של 70 שח שקים שלי מוחזרים, מה שגורם לי לעוגמת נפש, ולחשבוני להיות מסומן. כמו כן הדבר מתבטא הרעמת קשיים מסיבים מחזור הלוואה שכבר קיימת, אך כל רצוני הוא להקטין את הריבית ואת ההחזר החודשי. ב27.8.12 פניתי לסניף שלי, חטיבת הנגב ובצד ייאוש ביקשתי לשוחח עם מנהל הסניף, מר שמוליק. קיבלתי ממנו יחס קר ואת התחושה שעושים לי טובה שאני לקוחת הבנק. הוא סירב לשוחח
איתי בתואנה שעסוק. מדוע ןןאין מעט אנושיות מהבנק ומדוע אני צריכה להרגיש שאני לא שווה!? זה פשוט מגעיל.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|