שרות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אשקלון, שמשון |
כתובת: |
686 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 9/9 שילצתי באשראי 7,200 ש"ח ב 10 תשלומים, בעקבות זה נחסמה לי המסגרת. יש לי מסגרת של 3,000 ש"ח. שאלה ראשונה למה האשראי עבר?
דבר שני בקשתי באותו היום להגדיל את המסגרת כי כרגע אין באפשרותי להשתמש באשראי..... נאמר לי שהסניף שלי יחזור אלי יום למחרת 10/9 עד השעה 11:30. התקשרתי שוב למוקד *2400 בשעה 10:00 כדי לנסות להגיע לאיזשהו פתרון, ונאמר לי שאני צריכה להמתין שהסניף יצור איתי קשר, שלא קרא עד עכשיו.... לדבר עם הסניף ישירות אין אופציה ולנסוע לשם בשביל דבר קטן שכזה אני לא יכולה כי מתגוררת כרגע בחולון ואין באפשרתי לקחת חופש (שזה גם הוסבר במוקד)
אף אלד לא מתייחס אלי אף אחד לא חוזר אלי.... האם זו דרך?
איך הבנק יכול להשאיר אותי ללא אשראי , אני בפלוס זה לא שאני חורגת או בעיתית
לא מובן לי למה צריך להתיחס כך ללקוח שרוצה להשתמש בכספו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ליצור קשר על לקוח.... מה קבר ביקשתי??? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|