פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איטי להחריד, אינו יעיל, והנהלת ללא יכולת למצוא פתרונות נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
בנק הפועלים סניף אפרידר אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניהול שירות גרוע ואיטי.

נכנסתי לבנק בשעה 12:10 כדי לפתוח חשבון מט"ח.

בשעה 12:47 עזבתי את הסניף, מאחר שלא נמצא פקיד שיטפל בי עד שעה זו.

( בשעה 13:02 כבר היית בביתי אחר שעשיתי הפקדה בבנק אחר סמוך)

דברתי גם עם מנהלת המחלקה - זו לא יכולה להציע פיתרון

הפרטים אינם חשובים. חשובה התוצאה. עובדה אחת ברורה. סניף זה אינו מסוגל לספק שירות בזמן סביר.
חלק מהתחרות בין הבנקים זה מהירות השירות. אם השירות אינו סביר , פונים לאחרים פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה