יחס לא מכובד בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני המנהל חשבון בבנק הפועלים סניף עפולה.
לאחר שירות רע ויחס לא מכובד כלפיי, החלטתי לסגור את חשבוני.
לאחר ששילמתי את כל חבותיי, נאמר לי כי אני יכול להגיע לכל סניף קרוב אלי, ולחתום על טופס סגירת חשבון.
נכון להיום אני מתגורר בחיפה, בנווה שאנן, ולאחר שנכנסתי לסניף ברח' חניתה נאמר לי כי אני צריך להגיע פיזית לסניף עפולה על מנת לסגור חשבון וכל זה מול בירור בסניף עפולה.
הדבר אינו הגיוני, בעידן הפקסים ודואר סניפים אני לא אמור להיות מתורתר אפילו אם אני סוגר את החשבון.
אני בזבזתי מספיק זמן ויודע את ההתנהלות בבנקים. ניתן לעשות כל דבר במהרה ע"י סניף אחר. אין שום סיבה שאני צריך להגיע ל סניף עפולה ולבזבז דלק.
חוצפה שבשירות וביחס מגעיל מצד העובדי הסניף ובמיוחד פקיד בשם משה מסניף עפולה. חוסר מקצעויות וידע בתחום נהלי הבנק, הדבר עובר את כל הגבול!!!
נא טיפולכם ובדיקתכם
מבקש ליצור איתי קשר על מנת לסיים את הפרשה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לסיים את הפרשה במהרה- סגירת חשבון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|