|
|
|
|
|
|
אי חזרה של נציג למרות 4-5 בקשות חוזרות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
סניף מרכז חורב |
כתובת: |
סניף 704 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
בחודש פברואר דיברתי עם נציגה מסניף בנק הפועלים בו אני נמצא (סניף 704) , בשיחה התבקשתי על ידי הנציגה לשלוח לה מספר דפים בפקס והובטח לי על ידה כי היא תחזור אליי מיד עם קבלת הפקס.
לאחר שבוע שבו הנציגה לא חזרה אליי חייגתי שוב לפועלים ישיר בטלפון והשארתי בקשה שהנציגה תחזור אליי (לא ניתן לחייג ישירות לסניף משום מה).
לאחר מספר ימים בו הנציגה לא חזרה חייגתי שוב לפועלים ישיר בטלפון ושוב ביקשתי מהנציגה לחזור אליי הבטיחו שתוך שעתיים היא תחזור אליי ושוב היא לא חזרה , לאחר מספר ימים שוב אותו התהליך אולם הפעם הובטח לי שאם היא לא תחזור אליי תוך שעתיים שאתקשר שוב ואז הנושא יטופל.
לאחר שעה אכן הנציגה חזרה אליי אולם זמנית בדיוק באותו זמן הייתי בפגישה ולא יכלתי לענות , הנציגה השאירה הודעה זועמת במשיבון שלי בו היא טוענת שניסתה להשיג אותי הרבה פעמים ואני אף פעם לא עונה (אני זמין ועונה 90% מהזמן) כמו כן שהיא הייתה חולה (רפואה שלמה) ושהיא לא שכחה אותי ושהיא תחזור אליי מיד כשתהיה לה תשובה.
כיום , עבר חודש ואף יותר ולא קיבלתי תשובה מהנציגה.
אני מצפה מבנק כזה גדול לשירות קצת יותר אמין ומיקצועי.
אולי הפעם יטפלו בבקשתי כראוי.
* לא פירסמתי את שם הנציגה גם כי אני כבר לא זוכר אותו אולם הוא רשום בוודאות בהיסטורית פניות שלי וגם אם הייתי זוכר את השם לא הייתי מפרסם כדי למנוע עלבון בפומבי.
|
גם |
סוג הנזק : |
נתחיל מזה שיחזרו אליי עם תשובה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|