פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, התנהלות חובבנית למגזר העסקי והפרטי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף כתובת:
הצפון - 602 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פירוט התלונה, צריך להיאמר, הן על בסיס הכתוב כאן והן על בסיס חוויות נוספות, שמדובר כנראה באחד מסניפי הבנק הגרועים והמכפירים במדינת ישראל, וזה תואר שלא קל לקבל. מיעוט עמדות, עובדים לא-אכפתיים, אוכלים מול הפנים של הלקוחות.
טוב יעשה בנק הפועלים אם יסגור את הסניף לאלתר.

פתחנו בסניף חשבון עסקי חדש. נתחיל מכך שהפקידה נתנה לי מסמכי פתיחת חשבון לחתימה עורך הדין, אלא שהיא לא נתנה לי מסמכים מקוריים, אם כי "רק טיוטא" שיש לשכתב. כן, אני הייתי צריך להקליד 4 דפים בעצמי ולהדפיס אותם. לא די בבושה, ה"טיוטא" שהעבירה הייתה דהויה ולא ממש ניתן היה לראות מה כתוב ברובה. שנת 2013 בסניף הצפון.

לאחר מכן, הזמנתי פנקסי שיקים לאחר שאישרתי טלפונית את סוג הפנקסים. הפקידה אמרה שתחזור אלי כשיהיה לה עדכון בנושא. עברו כמעט שבועיים, הרמתי טלפון וענתה לי אותה פקידה, שאמרה כי היא לא זוכרת שנעשתה הזמנה. כשהגעתי לסניף, פתאום הביאה לי לאישור ספח עליו היה רשום מספר טלפון לא מתאים (מיותר לציין שכשהזמינה את השיקים, לא שאלה מה הפרטים הנדרשים להופעה על השיק). היא הזמינה שיקים חדשים ולאחר כמה ימים הואילה בטובה להודיע שהגיע הספח. הגעתי מיד לבנק ואישרתי אותו.
לאחר שבועיים בלי קול או סימן, הגיע שותפי לעסק לבנק ובירר האם הגיעו השיקים, פקיד אחד בדק ואמר שכלל לא נעשתה הזמנה. כשהגיע שותפי לדבר עם הפקידה שעשתה את ההזמנה, זו הביאה לו את השיקים שהוזמנו (חוסר תיאום, מפתיע מישהו?). לא התקבלה שום! הודעה שהגיעו השיקים, והפקידה הפצירה כי "אין להם זמן להתקשר לכל אחד". לא? חשבון עסקי? על מה אתם גובים דמי ניהול חשבון? כדי שתוכלו לשבת ולאכול סנדוויצ'ים מול הלקוחות?

שומר נפשו ירחק. אם אתם לא רוצים להגיע למצב של אל-חזור, בו תצטרכו לעבור פרוצדורות איומות כדי להעביר את חשבונכם לבנק אחר, פשוט אל תתקרבו לבנק הזה מלכתחילה.

במגזר הפרטי לא יותר טוב; עמדה אחת פעילה, גם בשעות העומס, אנשים מבוגרים יכולים לעמוד בתור חצי שעה וגם אז, הפקיד היחיד שנותן שירות נעלם ל- 10 דקות.

בושה, ביזיון, בנק הפועלים, יש עוד הרבה אלטרנטיבות. אז אם אתם לא רוצים לאבד לקוחות בסיטונות, סגרו את הסניף וכדאי שהדבר יעשה כמה שיותר מהר.

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה