פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק לקוח משרותי קו מנחה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב הגליל כתובת:
סניף גליל כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוג' 2010 פתחתי חשבון בסניף בנק הפועלים כרמיאל - גליל על סמך העובדה שאוכל לסחור בבורסה באופן ישיר ואחובר לשרותי קו מנחה (ביזפורטל) דרך אתר הבנק .
קודם לכן ניהלתי חשבון ניירות ערך בבנק אחר ועברתי לבפ"ל רק בשל אפשרות הצפייה של של פקודות הקנייה והמכירה בזמן אמת.
באופן חד צדדי וללא הודעה מראש נותקתי מן השירות.
לדברי הבנק איני מבצעת כמות מספקת של פעולות בחשבון.
מודעת לעובדה שזוהי פעולה שאינה גורפת וחברות אחרות שלי בסניפים אחרים בארץ שמספר הפעולות שלהם נמוך בהרבה משלי לא נותקו מן השירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור מחדש והתנצלות על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה