אי קבלת תשובה מהבנק על העלמת 2000 ש"ח מחשבוני |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
620 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
החודש, כמידי חודש הפקדנו אני וחברתי ליטל לבעל הדירה סכום של 2000 ש"ח ע"י הוראת קבע כל אחד.
בחודש מאי, החשבון של בעל הדירה נסגר מסיבה לא ברורה. הבנק שלי והבנק של ליטל העבירו בסה"כ 4000 ש"ח לחשבון לא פעיל.
בעל הדירה התקשר להגיד שהכסף לא עבר וכי יש להפקיד לו לחשבון אחר.
התקשרתי לבנק שלי, בנק הפועלים, לברר היכן הכסף וקיבלתי תשובה שהכסף תקוע במסלקה של הבנק ושאני אקבל תשובה תוך יום מה עושים.
ליטל התקשרה גם היא לבנק שלה, בנק דיסקונט, לברר איפה הכסף ונאמר לה שהיא תקבל תשובה תוך יום.
ההבדל ביני לבין ליטל זה שהיא קיבלה תשובה ואני לא.
רויטל, מבנק דיסקונט סניף דניאל בת ים, התקשרה לליטל למחרת ואמרה לה שנעשה בירור עם הבנק של בעל הדירה והכסף נמצא אצלהם, היא קיבלה את המספר טלפון של הבחורה שמטפלת בנושא ורויטל מבנק דיסקונט התקשרה כל יום להודיע על כל התקדמות. היום בבוקר, רויטל התקשרה לליטל ואליי אישית להודיע לנו שהכסף הוחזר לנו.
שהתקשרתי לבנק הפועלים היום, שבוע וחצי אחרי שהובטח לי שאקבל תשובה, לשאול למה לא עידכנו אותי לגבי התהליך שהיה, סימונה, שטיפלה בנושא אמרה שהיא לא מבינה למה היא צריכה להתקשר בכלל.
רויטל, עובדת של בנק דיסקונט מתקשרת אליי, לקוח סניף בנק הפועלים, לעדכן אותו איפה הכסף שלו!!
פעם ראשונה שהיתי צריך להתמודד עם השירות של בנק הפועלים וגיליתי שהשירות בבנק לקוי.
|
|
|
|
|