פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים בתפקוד של פועלים באינטרנט. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על מחלקת המחשוב של בנק הפועלים. צלצלתי עשרות פעמים לנציגי התמיכה הטכנית ובזבזתי זמן רב. ( כל שיחה ארכה כ- 25 דקות, כשחלק גדול ממנה אינה חילופי דברים , אלא המתנה לבירור או המתנה לייעוץ עם בנקאי בכיר יותר) . התקלות שנתקלתי בהן הן: איטיות של האתר, אי הופעת נירות זרים בתיק. ועוד. התקלה מתוקנת כעבור זמן מה, ושוב מופיעה, כשאף אחד במחלקה, אינו מודע לכך, אלא לאחר פונה שוב ושוב ומתריעה על תקלה ושוב מבזבזת זמן רב.
לעיתים קרובות, התקלה היא תקלה כללית המופיעה גם במסכים של המחלקה הטכנית . למרות זאת הנוהל ( כפי שנאמר לי) כדי לפתוח בטיפול בתלונה, הוא "לטרטר" אותי בשיחה: כלומר מורים לי לפתוח לשונית זו או אחרת , לצלם את הדף ולשלוח להם וכ"ן. השאלה היא: מהו ההגיון בנוהל כזה, אם ההוכחה לתקלה נמצאת גם במסכי הבנק המרכזי?
ב- 17 ביוני, פניתי לפניות הציבור והתלוננתי על תקלה בהופעת ניירות ערך זרים בתיק. נאמר לי שנפתחה פנייה לטיפול והפעם היא תטופל כראוי ולתמיד. ובכן, ב- 4 ביולי פניתי שוב, ונומר לי שהפנייה הקודמת עדיין פתוחה. האם זו דרך הטיפול שלכם?

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה