פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מג'אר כתובת:
581 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בבנק הפועלים כבר למעלה מ4 שנים, אף פעם לא היו לי בעיות בחשבון ואף אפילו לא הסכמתי שיתנו לי מסגרת לחשבון, תמיד הייתי בפלוס.
לאחרונה הייתי בחו"ל לחצי שנה, וכשחזרתי רציתי לפתוח עסק. הבנק לא אשר לי שום הלוואה ושום מסגרת מכיוון שטענו שאין לי הכנסה עכשיו והם לא יודעים אם העסק יכניס כסף, אז השתמשתי בכרטיס אשראי וצ'יקים שברשותי כדי לפתוח את העסק.
אחרי חודשיים של הצלחה בעסק הגעתי שוב לסניף כדי לקבל הלוואה, לא נתנו לי, וכתוצאה מכך לא יהיה מספיק כיסוי ל3 צ'יקים בחשבון.
וכתוצאה מכך הם לא הסכימו לתת לי שום אשראי או הלוואה אחרי זה.
בתחילת חודש אוגוסט האחרון הכל הסתדר בחשבון אצלי, אבל בכל מקרה לא הסכימו לתת לי הלוואה וטענו ש'צריך לבנות אימון מחדש בנינו'.
לפי כשבועיים הלכתי לבנק לבקש מסגרת קטנה של כמה אלפי שקלים מכיוון שהיה לי כמות של צ'יקים ב 15 לחודש. גם כן לא הסכימו. וכשיצאתי עצבני מהבנק אחרי כל הסירובים האלה (לא עזרה לי בכלל בכלל ואומרים ש: "פועלים לצמיחת העסק שלך")
כשיצאתי עצבני התקשרה אלי בחורה בשם היבה מהבנק והסבירה לי שהיא תבדוק לי אפשרות למסגרת ותחזור אלי. חזרה אלי ואמרה שהיא תתקשר אלי ביום שאחרי כדי לסגור את עניין המסגרת.
ביום שאחרי היא לא התקשרה, וגם ביום שאחריו ואז הגיע כיפור וכל החגים והחופשים.
הם פתחו בחזרה ביום שני 16.9 והצ'יקים (5) היו אמורים לפרוע בחשבון ולא היה מספיק כיסוי. הייתי חייב להיות במרכז באותו יום ומ 8 בבוקר אני מנסה לטפוס את הסניף כדי לשאול אותם מה קורה עם המסגרת, חזרה אלי היבה ב 3 אחצ"ה! ואמרה לי שאי אפשר לתת לך מסגרת אם אני לא מכניס כסף לצ'יקים! היא בדקה עם סגנית המנהל וחזרה אלי ואמרה: "אם אתה לא מכניס כסף היום, אין מסגרת והצ'יקים יוחזרו" שאלתי מה אפשר לעשות, ואז היא ענתה "אם אתה יכול להגיע היום לסניף ולחתום על מסמכים למסגרת זה יסתדר". עכשיו, אני לא ידעתי שצריך לחתום על מסמכים למסגרת, זה עבודה שלה היא היתה צריכה להסביר ולא הסבירה וגם לא התקשרה, ואני סמכתי על זה שאני מקבל מסגרת.
באותו רגע היתי במרכז, והפכתי את העולם כדי להגיע לסניף שהיה נסגר ב 6:30.
הגעתי בדיוק ב 6:20 דק' לפני סגירת הדלתות, ישירות נגשתי להיבה ואמרתי לה שהגעתי ואז היא ענתה: "אי אפשר לעשות כלום, הצ'יקים כבר חזרו!"
היא לא הסיכמה לעזור, מנהל הבנק לא הסכים לעזור וגם הסגנית לא הסכימה.
עכשיו יש לי 8 צ'יקים שחזרו בחשבון! ואף בנק אחר לא רוצה להעביר אותי אליו או לתת לי הלוואה.
הבחורה הזאת, היבה, עשתה לי בלגן ואדם אחר היה סוגר את העסק.
כספי סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה