פרטי התלונה

תלונות פי סי סנטר

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב מסוג tc4200 אשר המסך שלו הוא מסך מגע לצערי ישנים כ 4 פיקסלים שרופים במסך המשמעות היא ,מלבד הבעיה בתצוגה,שלא ניתן לבחור נקודות אלו על המסך מאחר והן מתות , התקשרתי ל HP מיד עים גילוי הפגם 6.11.05 ואמרו לי שזה לא במסגרת האחריות מאוד כעסתי מאחר ואני מדבר על פגם במוצר לא קשור בכלל לאחריות . ביקשתי לנצל זכותי להחזיר את המוצר תוך 14 יום - היבואן לא אישר זאת מאחר ואת הקופסא המקורית זרקתי - למרות שצינתי בפניו שעל פי חוק אין התניה בהחזרה קופסא מקורית
כפי שציין עו"ד יצחק קימחי ממשרד התמ"ת , כל זה לא עזר לי . צינתי בפניו שאני בסך הכל רוצה את המוצר רק שהייה תקין ולא פגום ואז יקח את הקופסה מהחדש שיתן לי - אך הוא סרב
כספי סוג הנזק :
מלא כספי או מחשב חדש ותקין פתרון נדרש :

פי סי סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
ברק ארז-מנכ"ל שם ותפקיד:
שלום רב, בעייה זו נפתרה לאחר מספר ימים והלקוח החזיר את המוצר וקיבל החזר כספי מלא. אי לכך אבקש לא לפרסם תלונה זו.
תגובה:
אבקש שתאשרו זאת מול הלקוח משה בן שיטרית.
במידת הצורך יש באפשרתונו להציג מסמכים המעידים על זיכוי הלקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה