פרטי התלונה

תלונות שטיחי כרמל

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בשטיח נושא התלונה:
דאבוש דנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביתילי אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ריהוט מחברת ביתילי ובנוסף רכשתי שטיח מסוג שאגי שהמליצו לי עליו לרכוש ביחד עם הריהוט כי יש "אמא ואבא" למקרה של... את השטיח רכשתי אף במחיר מוזל עקב רכישת הריהוט בנוסף (כך נטען בסה"כ) ושגם אז המחיר היה מופקע בעיניי 1200 שח לאחר ההנחה. קיבלתי הוראות בנוגע לטיפול בשטיח ואף הם בוצעו בקפידה רבה!! אני מתגוררת עם בן זוגי בבית מאוד קטן ללא ילדים וללא חיות מחמד
בבית אנחנו נמצאים מעט מאוד זמן וכך גם הביקורים ונוכחות האנשים מאוד דלה .
בחודשים הראשונים נשרו מהשטיח מעט חוטים כשאמרו לי בחברה שזאת תופעה מקובלת לשטיח חדש ושאאסוף את החוטים שנשרו על מנת להגיע לחברה ולתקנם . אחרי עוד כ- 3 חודשים הנשירה החלה להיות מוגברת ולא הבנתי את הסיבה ושמרתי את החוטים כי החלטתי לאסןף מספיק חוטים ולהגיע עימם לחברה על מנת לתקנם לאחר מכן בתום השנה כבר בפעם השלישית שרציתי לנקות את השטיח גיליתי פרימה מאוד גדולה שכנראה לא הבחנתי פה מלפני כן . אוטומטית גלגלתי את השטיח בצורה עדינה ונסעתי עם השטיח לסינף ביתילי שהסיר מגבו את האחריות בנושא והפנה אותי לנציג שטען כי זוהי רשלנות שלי. ושזה נובע כתוצאה משחיקה ותזוזת רהיטים וכ'ו... הסברתי לו את עמדתי וביקשתי עזרה בנוגע למה אפשר לעשות עם השטיח אם יש אפשרות לתקן אותו לשלוח לחברה אפילו בהשתתפות שלי או אפילו להחליף את השטיח באחר ואף להוסיף כסף
הנציג התעלם מהבעיה והחליט שגורל השטיח מבחינתו באשפה.
אשמח מאד אם תוכלו לעזור תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
כל פתרון יתקבל בברכה רק שאני מאוד כועסת אז אשמח לפיצוי כלשהו פתרון נדרש :

שטיחי כרמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה