פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלויזיה פגומה נושא התלונה:
אלפסי יעל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת יולי רכשתי טלויזיה סמסונג 32' דרך אתר הקניות GET IT. קיבלתי את הטלויזיה לאחר ששדרגתי אותה דרך אלקול לטלויזיה טושיבה 32' לאחר כשלושה שבועות. כשלא יצרו עימי קשר על מנת להתקין את הטלויזיה, צילצלתי אני אליהם והתבקשתי (ע"י בחורה בשם טליה או איזבל) לפתוח את הטלויזיה בעצמי .
אני אישה חולה ומבוגרת והמתנתי עד שאחד מילדיי יגיע (ילדיי בוגרים, נשואים וגרים מחוץ לעיר) על מנת לפתוח את הטלויזה. בתחילת ספטמבר, כשבני פתח את הטלויזיה וחיבר אותה לחשמל, התגלה כי יש במסך הטלויזיה סדק. מייד הרמתי טלפון לחברת אלקול ו get it ונאמר לי שמאחר והמתנתי זמן מה עד לפתיחת הטלויזיה ולא פתחתי אותה מייד כשהתקבלה, אין זה מאחריותם לסדק שבטלויזיה. ניסיתי להסביר בכל דרך אפשרית כי אין לי ולא היה מי שיעזור לי לפתוח את הטלויזיה בסמוך למועד רכישתה ואף הסברתי זאת בטלפון - ופשוט "ניפנפו אותי" וטירטרו אותי מהאחד לשני ואין מי שיבוא לעזרתי. הי בביתי טכנאים מחברת י. שלום (מטעם טושיבה וניפאן) שבדקו את הטלויזיה ואישרו שאכן הטלויזיה לא תקינה והנזק לא נעשה בנפילה או חבלה אלא היה כך כשהגיעה אלי.
למרות כל הכתוב לעיל, עדיין חברת get it ו/או חברת אלקול לא מוכנים להחליף את הטלויזיה הפגומה שקיבלתי ונותרתי עם טלויזיה פגומה בבית, חור בארנק, עוגמת נפש ותיסכול על העוול שנגרם לי.
אודה לכם מראש על עזרתכם,
יעל

כספי סוג הנזק :
החלפת הטלויזיה בטלויזיה תקינה ו/או החזר כספי פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה