פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופניים חשמליות< נושא התלונה:
טואיטו תהלה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחודש קניתי אופניים חשמליות. לאחר שבוע שהגיעו אלי כבר הצופר והפנס לא עבר. כמו כן יש לציין שהפנס האחורי מעולם לא פעל. לאחר בדיקה הסתבר שהוא פועל על סוללות אך אין שום צורה לפתוח את תא הסוללות. התקשרתי לתמיכה הטכנית, פתחתי תלונה ולאחר זמן גדול מהרגיל האופניים נאספו לתיקון. יש לציין כי תיקון באופן פרטי נבדק והוא לוקח כמה שעות, אך מאחר והאופניים היו באחריות העדפתי לשלוח לתיקון בחברה.
לאחר כחצי שנה האופניים חזרו לידי, זה לאחר כמה וכמה ברורים בדרכים שונות (מיילים וטלפונים) למה לוקח כ"כ הרבה זמן לתקן. בכל פעם הושב לי שהאופניים בתהליך תיקון וכי הם יחזרו אלי בהקדם האפשרי. חצי שנה, זה הזמן שלקח להם לתקן תקלה כ"כ פשוטה!!!!!
כעבור חודש בערך שהאופניים חזרו לידי שוב פעם הצופר לא פעל והנורה הקדמית החלה לזייף. החלטתי שאני לא שולחת לתיקון מפני הזמן הממושך שלקח להם פעם קודמת. אכן לא תיקנתי את הבניה את קניתי אביזרים אחרים שיפצו על הבעיה. לאחר כ-4 חודשים מאז החזר האופניים הסוללה לא הפסיקה להטעין את עצמה. אז כן פניתי לשירות וביקשתי שיתקו לי. נאמר לי שאיסוף מהבית כרוך בתשלום 40 ש"ח, מה שפעם קודמת לא שילמתי. סרבתי להצעה והסענו את האופניים עד חדרה - ישם הסתבר שמעבדת התיקון הכי טובה באזור היא של נתניה. אז למה לא אמרו לי ללכת להשאיר את זה במעבדה של נתניה כאשר הם ידעו ששם אני גרה?!!!! במקום זה הם טרטרו אותנו לחדרה פעמיים. בפעם הראשונה הם סרבו לתקן כי לא הייתה קריאה לטענתם. כמובן שהיא הייתה קיימת אך משום מה היא לא הגיע אליהם. אז נפתחה כשהגענו לשם העובדים של עולם הקולנוע, שאחראים על איסוף ותיקון לפי מיטב הבנתי, אמרו לנו שאין בכלל קריאה לתקלה. אני דיברתי איתם ופתחנו קריאה, וכשהגענו למעבדה היינו צריכים לבזבז עוד שעה וקצת כדי להוכיח שאכן נתבצע קריאה מאחר והיא לא הופיע להם. לאחר שיחה ארוכה וברורים למיניהם הם קיבלו את האופניים.
לאחר כמה ימים יצרו איתי קשר התמיכה טכנית ונאמר לי שהפנס והצופר שבורים - לא מקולקלים, שבורים. הסברתי הכפתורים הללו באמת לא פעלו, אך הם לא היו שבורים. נאמר לי כי התיקון בעלות 250 ש"ח. אמרתי שאני צריכה לחשוב על כך ושבעוד יומיים יחזרו אלי. לאחר יומיים דיברתי עם אותה נציגה ואמרתי שאני מסרבת לשלם למשהו שהיה מקולקל ולא שבור, ושכנראה הם שברו אותו בשינוע למעבדה (ראיתי איך הם מעבירים, הכל זרוק, ואכן יש סבירות גבוה שזה קרה בדרך). הנציגה רשמה את הסירוב ואמרה שהסוללה תתוקן ותוחזר לי בהקדם האפשרי.
מהשיחה הזאת חלף חודש ושבוע, היום 21-11-13 כשדיברתי עם החברה לברר מה קורה, הסתבר לי שבכלל שום דבר לא נעשה עד כה. הם אמרו שבעצם מופיע להם שאני צריכה לחזור אליהם לתת תשובה האם אני רוצה או לא לשלם את 250 ש"ח שבעצם אני לא אמורה לשלם כי זה בעיה שלהם שהם שברו אותו!! הבנתם? אני דיברתי איתם לפני חודש, השיחה לא רשומה, ואני זאת שצריכה לחזור אליהם, לא הם. לא זאת, אלה שגם הסוללה, שהיא עיקר הבעיה ולא קשורה כלל וכלל לבעיית הכפתורים, לא תוכנה כלל עד כעשיו. אז בעצם יוצא שאני מושבתת בלי כלי תחבורה, משלמת ומסתובבת באוטובוסים , בזמן שהם לא עושים דבר עם האופניים. פשוט זה יושב להם שם כבר חודש ושבוע והם לא דואגים לברר מה קורה עם העניין. אם אני לא הייתי מתקשרת מי יודע כמה זמן כל התהליך הזה היה לוקח?!!
לפי מה שהם אומרים זה בעיה שלי שהכפתורים נשברו, לא מעניין אותם אם זה הם ששברו או אני, אבל בכל אופן אני זאת צריכה לשלם 250 ש"ח. חוץ מזה אף אחד לא יודע להסביר למה עד עכשיו אף אחד לא תיקן את הסוללה.
לסיכומו של עניין אני אמורה לשלם על משהו שבכלל לא קרה באשמתי, סכום שהוא הרבה מעל המוסכם במעבדות אופניים חשמליות (בררתי וזה ממש רחוק מהמציאות), הסוללה עד עכשיו לא תוקנה כי הם "מחקים לתשובה ממך לגבי ה-250 ש"ח" , ומתוך 13 חודשים שהאופניים בבעלותי, 8 חודשים בערך הם נמצאים בתיקון. זה נשמע לכם הגיוני? זה עגמת נפש, בזבוז זמן, כסף וסבלנות בגלל חוסר תקשורת ורשלנות של החברה.
כספי ו סוג הנזק :
החזר אופניים תקינות לחלוטין בלי שום גוית כסף נוסף או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה