פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלויזיה פגומה נושא התלונה:
אלפסי יעל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת יולי רכשתי טלויזיה סמסונג דרך אתר הקניות GET IT קיבלתי טלויזיה את הטלויזיה לאחר ששידרגתי אותה דרך אל-כל סחר אלקטרוני בע"מ לטלויזיה 32 של טושיבה.לאחר כשלושה שבועותכשלא יצרו איתי קשרעל מנת להתקין את הטלויזיה ,צלצלתי אניאליהם והתבקשתי (ע"י בחורה בשם טליה או איזבל) לפתוח את הטלויזיה בעצמי.
אני אישה חולה והמתנתי עד שאחד מילדיי יגיע (ילדיי בוגרים,נשואים וגרים רחוק ממני) על מנת לפתוח את הטלויויזיה
בתחילת ספטמבר כשבני פתח את הטלויזיה וחיבר אותה לחשמל התגלה סדק במסך. מיד הרמתי טלפון לאל-כל ו GETIT ונאמר לישהמתנתי זמן מה עד לפתיחת הטלויזיה ולא פתחתי אותה מייד כשהתקבלה ואין זה מאחריותם לסדק שבטלויזיה ניסיתי להסביר בכל דרך אפשרית כי לא היה מי שיעזור לי לפתוח את הטלויזי בסמוך למועד הגעתה ואף הסברתי זאת בטלפון- ופשוט "נפנפו " אותי וטרטרו אותי ומאחד לשני ואין מי שיבוא לעזרתי.
היו בביתי טכנאים מחברת י. שלום (מטעם טושיבה וניופאן) שבדקו את הטלויזיה ואישרו שאכן היא לא תקינה והנזק לא נעשה בנפילה,או חבלה כך הם אמרו .
למרות כל הכתוב לעיל חברת GETIT ו/או חברת אל-כל לא מוכנים להחליף את הטלויזיה הפגומה שקיבלתי.
כך נותרתי עם טלויזיה פגומהבבית,חור בכיס עוגמת נפש ותיסכול על העוול שנגרם לי.
פניתי לעזרה מימכם לעזרה וקיבלתי את את מסי 105204 אך לא קיבלתי תשובה.אני מבקשת להשיב לי מה אני צריכה לעשות. בתודה מראש
יעל ****
כספי סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה