פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שולחן סלון שלא סופק. אין מי שיתן תשובה! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי שולחן לסלון, ביצעתי את ההזמנה טלפונית כך שנציג המכירות בדק אם המוצר הספציפי בצבע הספציפי שביקשתי נמצא במלאי ולאחר שהוא אמר שקיים במלאי, ביצעתי העברה בנקאית למלוא הסכום. משך זמן האספקה היה 14 ימי עבודה. לאחר שעבר זמן האספקה התקשרתי לאתר ונאמר לי שהספק יחזור אלי. התקשרתי שוב לאחר מס' ימים ושוב הם אמרו שיחזרו אלי לאחר בדיקה, מיותר לציין ששוב לא חזרו אלי. יום חמישי שעבר (30.01.14) התקשרתי שוב ונאמר לי שאין את הצבע שביקשתי. אמרתי להם ששילמתי את הסכום לאחר שבדקו את המלאי במהלך שיחת ההזמנה שלי ונאמר לי שהצבע נמצא. ביקשתי את הטלפון של הספק (רם דיזיין) ושם נאמר לי היום (ביום חמישי הם לא חזרו אלי ואתמול הם לא חזרו אלי והיום כשהתקשרתי שוב.. מס' פעמים..) נאמר לי שאין במלאי את השולחן. מנהל השירות של get it ששמו שי היה שם במקרה, כך נאמר לי ע"י המוכרת שדיברה איתי וכשהיא סיפרה לו את המקרה על רגל אחת - היא לא שמה אותי בהמתנה כך ששמעתי את כל השיחה בניהם, הוא דיבר בצורה מזלזלת "אז היא לא קיבלה.. אז אין במלאי... " ואז הוא קלט שרגע.. אולי אני שומעת אותו.. בכל מקרה היא הבטיחה לי ששי אישית יחזור אלי והוא הוסיף "תוך חצי שעה" . זה היה בסביבות 16:00 היום ועד עכשיו לא שי ולא מי מטעמו יצר איתי קשר. מבחינתי כל הסיפור העצוב הזה מסתכם בגניבה של כסף! אף אחד לא הציע איך להתקדם - להחזיר לי את הכסף או שהם ינסו להשיג איך שהוא את השולחן. הם מתנהגים כאילו הם לא חייבים לי כלום ואני זו שרודפת אחריהם. הם קיבלו את הכסף ולא הודיעו לי שהם נתנו את השולחן ששילמתי עליו למישהו אחר, שגם כנראה שילם עליו..
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה