פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות במתן שירות לסמרטפונים גלקסי 4 שנרכשו מהם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שכתבתי לחברת גט-איט לאחר ששלחו אותי לקבל שירות בתוך אחריות לגלקסי 4 חדש - לחברה פיקטיבית:
השערוריה נמשכת:
פנינו כדבריכם לחברת מאדק לביצוע תיקון בגלקסי 4 ונתקלנו בחברה שעוסקת בכל מיני דברים רק לא במתן שירות לגלקסי 4. הם לקחו מאיתנו את הטלפון ובניגוד להבטחתם להחזיר אותו עם שליח לאחר התיקון - הם לא עמדו בהבטחתם. נאלצנו להגיע מירושלים לבת ים להחזיר את המכשיר וקיבלנו מכשיר משובש לחלוטין, עם בעיות חמורות יותר ממה שהיו בו ובעיקר ללא שום עברית שנמחקה ממנו ביד גסה ביחד עם עוד מידע אישי רב חשיבות (אנשי הקשר ועוד). חברת מאדק היא חברת השקעות ועסקאות מוזרות אבל לא חברה לשיווק ותיקון גלקסי 4 והיחס העויין עם החבלה החמורה שנעשתה למכשיר מובילים אותנו לבקש מייד את כספנו חזרה בתוספת עוגמת נפש. הגרוטאה שהם החזירו לנו איננה מה שרכשנו במיטב כספנו והשירות שלהם הוא רמאות ותו לא!! אנו נדאג שמידע זה יופץ לכל הרשויות ולכל רשתות התקשורת והאשמה כולה מוטלת על חברת גט-איט ולא על שום חברה אחרת. אם לא נקבל פתרון הולם ומלא של הבעיה, נפנה לערכאות ונוסיף חוות דעת שליליות בכל אתר ואתר כדי שאחרים ידעו ויזהרו מכם ומהעסקים המפוקפקים שלכם עם גורמים מפוקפקים. רכשנו טלפונים מחברות כמו p1000, allsale והשירות שם הוא מעולה וע"י היבואן הרשמי ואילו אצלכם השירות הוא ע"י מאכרים חסרי לב ורמאים!!!
ממתינים לתגובתכם המיידית
פרופ' חיים גמליאל ובני ביתו
העתקים: הכל כלול, כלבוטק,חברת תלונה (שם כבר יש לכם 100 תלונות דומות) ועוד ועוד
עוגמת נפש, רמאות סוג הנזק :
קבלת מכשיר חדש לחלוטין, עם אחריות מיבואן רשמי ופיצוי על עגמת הנפש פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה