פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים סוג ד' כ-א' ואי ידיעת הלקוח בכל התנאים של האחריות על המוצר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו טלוויזיה סמרט 50" דרך חברת getit ברכישה טלפונית כאשר לא הגיעה הטלוויזיה לאחר מספר שבועות בתירוצים שונים הציע לבסוף בעל החנות שנוסיף כסף ונקנה דגם של חברה יותר מתקדמת דגם איכותי מאוד לדבריו של המוכר עם איכות מסך מעולה.
לאחר שרכשנו את המסך המתקדם שוב חל עיכוב במשלוח ואז כשלבסוף הוא הגיע והפעלנו אותו לראשונה התאכזבנו מאיכות המסך.
התמונה מכאיבה בעיניים וקשה לצפייה ועדיף לצפות במחשב בסרט מאשר בה.
הבעיה רק החלה עם איכות המסך כי לאחר מכן התגלה כי יש בעיה בתקשורת של הטלוויזיה עם הוויפיי ולכן האינטרנט אינו עובד כראוי ונתקע
המסך נתקע כמעט כל דקה כאשר הוא מחובר לאינטרנט ופעולה פשוטה כמו לתת לילד לצפות בסרטון ביוטיוב לוקח זמן רב עם הרבה ניתוקים ומסך תקוע. כל פעם הילד קורא לי שהסרטון נתקע ואז הטלוויזיה נתקעת ואז נכבת לבד נדלקת לבד... בקיצור נראה לי שהבנתם טלוויזיה עם חיים משל עצמה.
ביקשנו מgetit שישלחו לביתנו אדם מטעמם שייקח את המסך בחזרה ושייבטלו את העסקה.
וכתשובה הם אמרו שבגלל שכבר תלינו את המסך על הקיר לא ניתן להחזירו.
יש לציין שלא נאמר לנו דבר וחצי דבר לגבי תנאי זה בעת הרכישה ולטענת הנציגה אנחנו צריכים לדעת לבד תנאי זה.
ביקשנו שישלחו טכנאי במסגרת הביטוח בן ה-3 שנים שרכשנו יחד עם הטלוויזיה על מנת שיראה בעצמו כי המסך תקול וכך ייבטלו לנו את העסקה.
ואז הם אמרו שאין בעיה לשלוח טכנאי וזה בעלות 100 ש"ח שאלנו מדוע עם עלות אם יש לנו ביטוח ל-3 שנים אז הם אמרו שזה התנאי באחריות כל ביקור עולה 100 ש"ח שאלנו מדוע זה לא צויין בפנינו בעת הרכישה ושוב הנציגה ענתה שהיינו צריכים לדעת זאת לבד!!!
וכך התשלום השני כבר ירד ויש מסך בבית תקול!!!
מוצר פגום באיכות ירודה ומידע לא אמין סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה