פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות וחוסר שירותיות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מצרפת מכתב ששלחתי להם ב 28/10/09
לכבוד פניות הציבור אתר גט-איט


הנדון : שירות לקוי ואי לקיחת אחריות על מוצר שמשווק אצלכם

שלום רב, שמי רינה רכשנו אני ובעלי ערן גרוס אצלכם במכירה אישית תנור SAUTER רוחב 90 ס"מ דגם 900IX בגימור נירוסטה מוברשת
מספר הזמנה שלי הוא: 260482 כאשר הספק של המוצר הינו סנסור ח.פ 520039975

הרכישה התבצעה בתאריך 28/8/09
ביקשנו לספק את המוצר ב 14/9/09 , להפתעתנו גילינו שהספק סנסור לא שמר לנו את המוצר למרות שאת הכסף הוריד ואין לו אפשרות לספק לנו את המוצר .
למרות שפניתי מספר רב של פעמים לשירות לקוחות שלכם ודיברתי עם מנהל שירות הלקוחות שום דבר לא עזר אבל זה כבר נושא אחר ולא לשם כך אני פונה אליכם .

ברצוני להביא לתשומת לבכם את ההתנהלות של האתר שלכם והתנערות מוחלטת מכל אחריות על הרכישה.
אתם מייצגים את אותם הספקים שמוכרים את המוצרים אצלכם באתר ולכן הציפייה שתיקחו אחריות למכירות שאתם מבצעים היא ציפייה הגיונית ובסיסית ביותר
אבל כנראה אני טועה ובגדול
ברגע שהתעוררה בעיה נתקלתי רק בהתעלמות מוחלטת מצידכם,אם מנהל שירות לקוחות שמבטיח שיחזור ללקוח ואפילו לא טורח להרים טלפון אז מה כבר ניתן לצפות מהנציגים שעונים לטלפונים?!
זה פשוט ביזיון שככה מתנהגים מנהלים בחברה שלכם וזה מה שהלקוח בסוף רואה.
הרגשה של רמאות ,שקרים והטעיה - מוכרים ללקוח משהו ולא מתכוונים לספק אותו בכלל,אי לקיחת אחריות כלשהי על הספק ויחס של זלזול כלפי לקוח שהבעיה היא שלו מול הספק ולכם אין שום קשר לדבר...
אתם מכרתם ללקוח , אתם והספק לקחתם כסף אבל מאותו רגע זה כבר בעיה שלי –לכם אין קשר לזה ואף אחד לא מעוניין לעזור \לטפל או להתייחס בכלל, הרי זה הכי נוח שהלקוח יטפל בזה לבד .

למזלי אני בן אדם שנחוש ולא נתתי לעצמי לוותר בעניין הצלחתי להגיע לגורמים בכירים בסנסור אשר ניסו לעזור ולטפל בבעיה שלי ולאחר תקופה של חודשיים קיבלתי בשעה טובה את התנור שלי.

אך מאוד חשוב לי לספר לכם ולעוד גופים צרכנים אליהם אני אעביר פניה זו , על המקרה שלי ועל החוסר אכפתיות שלכם ללקוח שקורה לו מקרה כזה!

אני חושבת שגוף שמכבד את עצמו מנסה לעזור ללקוחות שלו בכל דרך (גם אם זה קצת קשה) ולא מתעלם מהם , לא חוזר לטלפונים, לא לוקח אחריות ומזלזל.ובטח שלוקח אחריות על הספקים אותם מייצג.
אבל כנראה לכם לא איכפת מהשם שלכם ...וחבל.


בכבוד רב,
רינה
הטעית הלקוח סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה