פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שנרכש ולא סופק- נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
מוסיפה פרטים לתלונה 53753.
בתאריך 8 ליוני 2010 הזמנתי מיטת נוער בשווי 2866 ש"ח של חברת בייבילון באמצעות השירות הטלפוני של חברת GET IT. שם המוכרת: אנדרה פריקוב.
מס' הזמנה 284106.
החברה המוכרת: HOME MART.
המיטה הייתה אמורה להיות מסופקת תוך 29 ימי עבודה. עכשיו 29לאוגוסט, ועדיין לא קיבלתי את המיטה! רכשתי בויזה כאל ב- 4 תשלומים, ו- 2 תשלומים כבר ירדו.
דיברתי עם בוריס מבייבילון כבר בערך עשר פעמים. כל פעם הוא אומר לי "מחר, מחר". פעם אחת הבטיח פיצוי. ומיטה? אין!

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה