פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות, אי מתן שירות הולם, אספקה לקויה של מוצר נושא התלונה:
אזולאי עידן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
עתירות המדע 6 הר חוצבים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/8/10 רכשתי דרך אתר getit מחשב נייד של דל הכולל אחריות של דל לשנה ותוספת לשנתיים נוספות עליהן שילמתי 300 ש"ח נוספים.
המחשב הגיע אליי ללא כבל מתאים לשקעים בארץ וללא תעודת אחריות כלשהי, או הוכחה לכך שיש לי אחריות ופרטי התקשרות.
במשרדי החברה אין מענה הולם לפניות, איש הקשר אף פעם לא זמין והשיחות מועברות למזכירה הראשית שמבקשת להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליי.
כך במשך כשבוע ניסיתי לתפוס אותם, כשלבסוף ענה לי המנהל יעקב, ואמר שאכן מדובר בטעות והם ישלחו לי "לאחר החגים" כבל ותעודת אחריות כי כרגע אף אחד לא עובד (לא ברור למה אף אחד לא עובד אם החגים לא החלו עדיין).
בסבלנות חיכיתי לסוף החגים ואף שבוע לאחריהם. התקשרתי לחברת "הנייד", בנוהל הרגיל יעקב חזר אליי ואמר לי להפתעתי שאין להם את כתובת הדואר שלי ושאשלח לו באימייל, בנוסף האחריות מתברר היא דרך אתר החברה ולא דרך דל, דבר שלא צויין בהזמנה ובמפרט גם לא ברמז.
האימייל שרשום על החשבונית לא קיים וגם הפקס לא, מתברר שהאימייל לא הודפס נכון, וכך עוד כמה ימים ומאמצים מצידי רק כדי לשלוח אימייל.
בהתכתבות באימייל עם יעקב התלוננתי על רמת השירות והמצב האבסורדי שבו אני צריך לרדוף אחריהם במשך חודש וחצי, אין להם את כתובתי והם לא טורחים לברר אותה. כמו כן ביקשתי שיספק לי אחריות של דל כמתבקש כי כשהזמנתי את המחשב היה רשום אחריות של דל לשנה, ותוספת אחריות לשנתיים נוספות ולא צויין "אחריות באתר הספק" או משהו בסגנון.
הפעם התירוץ היה שהמשרדים בשיפוצים ולכן כל הדחיות והתקלות.
לדברי יעקב בנוגע לאחריות הצדק עימי והוא יסכים לבטל את החיוב לגבי האחריות אם אבקש זאת. אך הוא לא חושב שהוא צריך לפצות אותי באחריות של דל עקב טעות שנעשתה בתום לב לדבריו.
כמו כן לדבריו אין באפשרותו לרכוש עבורי אחריות של דל. כששאלתי מדוע, לא קיבלתי תשובה.
הפתרון של ביטול התשלום לא מספיק לדעתי משום שאחד התנאים החשובים לרכישה באתר getit היה אחריות של שלוש שנים במעבדת דל. זאת הסיבה שרכשתי את המחשב המסויים הזה. לכן לדעתי על חברת הנייד להשלים את תנאי העיסקה כמתבקש.
כספי סוג הנזק :
אספקת אחריות של דל ואם זה לא אפשרי זיכוי כספי במחיר האחריות דרך דל. פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה