פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, שירות לקוחות מזוויע וגבייה של 100 ש"ח בדין דמי ביטול נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ב 28.8.10 , רכשתי מחשב נייד באתר דרך NRG. נכנסתי ל NRG.CO.IL אבל האתר שמספק את כל הפלטפורמה כולל שירות אם אפשר לקרוא לך במילה זו , זה גט איט.

מייד לאחר הזכייה פניתי טלפונית לוודא שאכן זכיתי וראיתי שלא חוייבתי עבור הרחבת אחריות ל 3שנים בתוספת 299 ש"ח למרות שביקשתי זאת בהזמנה/מכרז.
הובהר לי כי אין בעייה והעניין יסודר - הספק צריך לפנות אליי.
אני מחכה עוד יום ושום דבר.
שוב מתקשר לזוועת לקוחות גט איט. רק להגיע לשירות לקוחות זה יותר מ 30 דקות המתנה. ענתה אלכס - אמרה אין בעייה. הוא יחזור אלייך. השבתי אם זה כל כך פשוט למה לא מחייב. הבטיחה שהספק יחזור ביממה הקרובה.
נאדה.
יום למחרת בשעה 16:00 אחרי שאני רואה שהספק לא יוצר קשר , שוב מתקשר לשירות לקוחות. מורן האחראי, טוען שאין בעייה יחייבו אותי והעניין ייסגר והספק יחזור אליי. שלא לציין עוד חצי שעת המתנה על השעון.

הייתי אמור לקבל את המחשב תוך 5 ימי עסקים. עברו כבר 6 ורק אז נזכרו להתקשר לתאם אספקה.
השגתי את הטלפון של הספק, דברתי איתו, עם יעקב. מסר שאין בעייה , שהוא מוכן
לבטל את העסקה. הוא לא יכול לחייב הרחבת אחריות כעת.
בקשתיו שאם כך, יבטטל את העסקה כיוון שהתחייב על מוצר ולא סיפק אותו.

להפתעתי הרבה, לא זוכה כרטיס האשראי ואף הגיע חיוב שני !
פניתי לחברת כרטיסי אשראי וביקשתי לבטל עיסקה לאור האמור לעיל. ואכן העיסקה בוטלה אך זוכיתי ב 100 ש"ח פחות ואני מבין שזה דמי ביטול.

עוד צעד דורסני ומזוויע של אתר שלא מתייחס ולו במעט ללקוחותיו.
אני לא בטלתי את העיסקה, הם לא סיפקו מחשב בזמן.
הספק , הסכים לבטל עיסקה ואני צריך לשלם על הטעויות שלהם והטרור הצרכני שלהם.
100 ש"ח סוג הנזק :
החזר 100 שח ולא רוצה לשמוע יותר מהזוועה הזו פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה