פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני אספקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכל מאן דבעי
ברצוני לשתף אתכם בעוגמת הנפש שנגרמה לי עקב אי אספקת מחשב בזמן שהובטח לי.
ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט בתאריך 19/02/11 למוצר כדלהלן:
מחשב I 3 INTEL + מסך 22" מדגם SAMSUNG
ע"ס : 1837 ש"ח כולל דמי משלוח.
מס' הזמנה: 306734
את המחשב הזמנו לבננו לכבוד יום הולדתו - ונאמר לנו שזמן האספקה יהיה תוך 14 ימי עסקים- התקשרתי לוודא לאחר שבוע ולאחר מכן כל יומיים שלושה כאשר המחשב עדיין לא הגיע.
ב-9/03/11 התקשרתי שוב ודיברתי עם אריאלה ותוך כדי שיחה היא הציעה לנו שידרוג ע"ס 350 ש"ח הכולל: זכרונות, צורב DVD שדרוג מסך ומארז קטן יותר של המחשב.
ונאמר לי בשיחה אל דאגה זמן האספקה עדיין עד ה- 13/03/11 .
ב-13/03/11 דיברתי עם שרות לקוחות עם בחורה בשם בת-שבע ונאמר לי שההזמנה הועברה לספק "כור תקשורת" הזמנה מספר: 4353 .
בקשתי ליצור קשר עם הספק עצמו ונאמר לי שאין ברשותם מספר טלפון של הספק.
יצרתי קשר שוב עם מוקד השרות: עם בחורה בשם אנג'לה כדי לוודא שוב את עניין הזמנתי ומתשובתה הופתעתי לגלות שהאספקה תיערך ותהיה רק בשבוע הבא ואם אנו רוצים ניתן לבטל את ההזמנה.
אני רוצה לומר שלא לזה התכוונתי שבתור לקוח חדש אצלכם זו הצורה בה יטפלו בהזמנה בצורה כזו חובבנית.
אני עושה הרבה הזמנות דרך האינטרנט ולא ניתקלתי בכזו חוסר מקצועיות וחוסר אמינות .
אני לא מעוניין לבטל את ההזמנה להפך אני מוטרד מאוד שלא קיבלתי את הסחורה בזמן, שכן הדגשתי בתחילת ההזמנה שזו מתנה עבור הילד ומאוד חשוב לי כי תגיע בזמן .
עוגמת נפש סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה