פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה המכוונת של הצרכן ע"י האתר: www.getit.co.il נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' העצמאות 59 יבנה בניין רב בריח קומה 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
25/03/11 רכשתי דרך אתר - www.getit.co.il "טלווזיה 46FULL HD LED SAMSUNG דגם: UA46C5000 מעודפים", תמורת 4990 ש"ח ב 12 תשלומים. ההזמנה מס' 310688. 28/03/11 התקשר אלי נציג החברה- לתאם את אספקת המוצר ואז הסביר שטלווזיה תגיע באריזה פתוחה או תגיע לא באריזה המקורית, כי היתה תקופה קצרה בבית לקוח אחר?! זה לא צוין באף מקום- לא במכירה ולא בהזמנה! אנני מעונין במוצר-יד שניה! אני מדגיש-הפרטים החשובים האלה נמסרו רק לאחר הקניה! עקב כך אני בקשתי לבטל הזמנה (המוצר לא סופק) ולהחזיר לי את סכום הרכישה במלאו. אך החברה מסבירה לי שמשמעות המושג "מעודפים"- זה אומר מוצר יד שניה?! ומחייבת אותי בדמי ביטול.
1- הביטול הוא אך ורק משום שהפרטים החשובים נמסרו רק לאחר הקניה (כנראה בכוונה)!
2- בתקנון האתר בסעיף 11.6 צוין " במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר, לא תחויב בדמי ביטול כלשהם."

הנני בטוח שזאת הטעיה המכוונת של הצרכן - "קנתה מוצר יד שניה במחיר מלא – הרווחנו בגדול, ביטלת עסקה אחרי שהתברר שמוצר הוא יד שניה, הרווחנו פחות אך עדין הרווחנו".
עוגמת נפש, סוג הנזק :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה