הטעיה המכוונת של הצרכן ע"י האתר: www.getit.co.il |
נושא התלונה: |
יום שישי 25 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שד' העצמאות 59 יבנה בניין רב בריח קומה 3 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
25/03/11 רכשתי דרך אתר - www.getit.co.il "טלווזיה 46FULL HD LED SAMSUNG דגם: UA46C5000 מעודפים", תמורת 4990 ש"ח ב 12 תשלומים. ההזמנה מס' 310688. 28/03/11 התקשר אלי נציג החברה- לתאם את אספקת המוצר ואז הסביר שטלווזיה תגיע באריזה פתוחה או תגיע לא באריזה המקורית, כי היתה תקופה קצרה בבית לקוח אחר?! זה לא צוין באף מקום- לא במכירה ולא בהזמנה! אנני מעונין במוצר-יד שניה! אני מדגיש-הפרטים החשובים האלה נמסרו רק לאחר הקניה! עקב כך אני בקשתי לבטל הזמנה (המוצר לא סופק) ולהחזיר לי את סכום הרכישה במלאו. אך החברה מסבירה לי שמשמעות המושג "מעודפים"- זה אומר מוצר יד שניה?! ומחייבת אותי בדמי ביטול.
1- הביטול הוא אך ורק משום שהפרטים החשובים נמסרו רק לאחר הקניה (כנראה בכוונה)!
2- בתקנון האתר בסעיף 11.6 צוין " במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר, לא תחויב בדמי ביטול כלשהם."
הנני בטוח שזאת הטעיה המכוונת של הצרכן - "קנתה מוצר יד שניה במחיר מלא – הרווחנו בגדול, ביטלת עסקה אחרי שהתברר שמוצר הוא יד שניה, הרווחנו פחות אך עדין הרווחנו".
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|