פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהזמנת מוצר (הבטחות שווא, על גבול ההונאה) נושא התלונה:
שטרן בני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אתר באינטרנט כתובת:
תיאור הבעיה:
חברי ואני החלטנו להזמין מזגנים דרך האתר נשוא התלונה. התקשרתי למס' הטלפון שמפורסם במודעה ובקשתי להזמין 4 מזגנים לי (לחדרים בביתי) ו-2 לחברי. המחיר נראה מפתה.
המוכרנית שענתה לשיחה טענה שלא ניתן להזמין יותר מ-3 מזגנים ללקוח ולא ניתן לבצע הזמנה נוספת ל-2 המזגנים עבור חברי באותו כרטיס אשראי. אי לכך שילם מסר גיסי (גיא מוצ'ניק מנהלל) את מס' כרטיס האשראי שלו עבורי (הזמנה מס' 312177) ואני ביצעתי הזנה עבור חברי בכרטיס האשראי שלי.
עד כאן הכל היה כשורה. משהתקשרתי לברר אימתי אפשר לבוא לקחת את המזגנים - נעניתי שהם יסופקו תוך 14 ימי עבודה ושנציג החברה יצור עמי קשר. משחלפו 14 ימי העסקים והתקשרתי שוב לחברה, נעניתי כי מועד ההספקה הוא 21 ימי עסקים ממועד ההזמנה. הבעתי קול מחאה וטענתי שמדובר ב"משחקים" עמנו וכי ביררתי בעת ההזמנה אם יש מזגנים במלאי והמוכרנית בדקה (מול מי שבדקה) והשיבה שאכן יש.
לאחר מס' ימים יצר עמי קשר נציג החברה בשם אליאב וניסה לשכנעני לעבור למזגן "טוב יותר" גם אם יקר יותר. לא הסכמתי וטענתי שיש כאן נסיון הונאה ומכירה במצג שווא. או-אז אמר נציג החברה, שאינני יכול לקבל יותר מ-2 מזגנים וזהו.
הוסיף ואציין, שרק לאחר כחודש ומעלה, משאיימתי כי אפנה למשטרה בתלונה על הונאה, יצרו עמי (ועם חברי) קשר ע"מ שנבוא וניקח את המזגנים. למותר לציין, שלא עמדו בהזמנה ל-3 מזגנים וסיפקו רק 2. בדעתי לתבוע את החברה על אי הספקת המזגן השלישי שהוזמן וקוזז זמן רב לאחר מכן (אולי נגמרו להם המזגנים).
מכל פנים - אם זו אמינותה של ג. יפית, מבעלי האתר, כדאי שתבוש ותכלם ותפסיק להמלית על רכישת מוצרים.

בני

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה