פרטי התלונה

תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שנשלח לא תואם למה שהוזמן נושא התלונה:
אלמלם דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב בן גוריון 30 רמת גן. ת.ד. 2663 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי דודי והזמנתי מחשב נייד בהזמנה קבוצתית דרך האתר get it,חזרו אלי לתאם אספקה והציעו לי תמורת סכום לשדרג את המחשב לדגם אחר וכשקיבלתי את המחשב מסתבר שזה אותו דגם שהוצע במכירה הקבוצתית ללא שום שדרוג.יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ולא קיבלתי שום מענה למעלה משלושה שבועות, הם טוענים שאין להם במלאי והצעתי פיתרון שיזכו לי את הסכום של השידרוג אבל אף אחד לא מקשיב.מדובר על מחשב נייד נטבוק מסוג אייסר דגם d255 מעבד n450 לפי הזמנה המקורית והדגם המשודרג הוא d255 מעבד 455.בוודאי תאור המחשב והדגם גם מופיע עם מדבקה טבועה במחשב וגם כשמפעילים את המחשב ובלוח בקרה מופיע המפרט של המחשב.אני זועם על כך שאין עם מי לדבר וכשאני מתקשר עונים לי בזלזול ובחוצפה וכלל לא קיבלתי מענה הולם למרות תחנוניי שישלחו מישהו שיראה בעצמו את המוצר.תאריך הקנייה 24.07.
קניתי מוצר ואיני יכול להשתמש בו סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור "השדרוג" או מתן התחייבות להחלפת המוצר במיידי פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה