|
|
|
|
|
|
אי אספקת מוצר ואי החזרת תשלום עקב ביטול ההזמנה |
נושא התלונה: |
משרקי חיים |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.11.11 בוצעה הזמנה מספר 340686 מחשב נייד ולאחר שעברו 14 ימי עסקים ולא קיבלתי הסבר מדוע אני לא מקבל את המוצר שלדבריהם נישלח ב25.11
ביטלתי הזמנה בתאריך15.12.11 מאז ועד היום כל מספר ימים אני מתקשר בקשר להחזר התשלום הראשון (260 שח את שאר התשלומים עצרתי דרך חברת האשראי)
והם מושכים אותי אנחנו מבררים מה קורה תוך 3 ימים תהייה תשובה וכך כבר למעלה מחודש הם מבררים מה קורה עם החבילה ולא מחזירים לי את הכסף
היום בשיחה עם שרה משירות לקוחות שגם היא הבטיחה לי שהעניין יטופל בעבר היא מודה שאני צודק אבל לדבריה אין מה לעשות
האם גונבים אותי פה??? למה לא מחזירים לי את הכסף על מוצר שמעולם לא סופק לי???
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת התשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Get It שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|