פרטי התלונה

תלונות הולנדיה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיסוי מיטה פגום< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש רכשתי מיטת זיג זג , הוספתי כסף ושדרגתי את הכיסוי שלה.
המוצר היה אמור להגיע תוך שבועיים, אכן הגיעה המיטה אלא שהכיסוי הגיע פגום והצריך תיקון/החלפה בחדש. החזרנו אותו לסניף בילו שממנו רכשנו והם הבטיחו כי יגיע אלינו כיסוי ראוי בהקדם האפשרי. מאז כבר שבועיים אני מתרוצץ בין שרות הלקוחות של הולנדיה ובין הסניף ומקבל תשובות לא מספקות: הנושא בטיפול, יום- יומיים המוצר יגיע לסניף, תשאיר פרטים ונחזור אלייך- ולשווא!!
אני שואל את עצמי איך חברה שמחשיבה עצמה למכובדת מספקת ללקוח מוצר פגום ומוסיפה חטא על פשע שלא מחליפה לו במיידי לחדש או לחילופין מספקת במהירות כיסוי ראוי? ולמה לוקח לספק מיטה בשבועיים וכיסוי ביותר זמן?
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מיידית של כיסוי מיטה חדש+ פיצוי כספי על כל הטלפונים,ריצות לסניף ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

הולנדיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה