שלט מיטה מתכווננת לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מיטת הולנדיה מתכווננת בשנת 1999.
החל משנת 2004, שלט המיטה נשלח פעמים רבות לתיקון בשל קלקול.
יש לציין שהדבר היה עדיין בתקופת האחריות – והחברה אינה מתכחשת לכך.
התיקון לא היה יעיל, ככל הנראה, כיוון שהשלט התקלקל לעיתים קרובות מאוד.
רכשתי את מיטת הולנדיה מתוך אמונה באיכות המוצרים, ובעיקר כי היתה נחוצה לי מיטה מתכווננת.
לצערי, אינני נהנית מן המיטה כפי שציפיתי. בשל השלט התקול, המיטה נתקעה לעיתים במצב מורם שלא איפשר לי לישון, ובפעמים אחרות, לא יכולתי לכוון אותה על פי צרכי.
כמו כן, נאלצתי לסור למרכז השירות של הולנדיה פעמים רבות על מנת למסור את השלט לתיקון ולהחזירו.
לאחרונה הוצע לי להחליף את השלט למערכת חדשה – ככל הנראה מתוך הבנה של אנשי המקצוע שמשהו היה פגום במערכת הישנה מלכתחילה, אולם התשלום גבוה, ותקופת האחריות קצרה ביותר.
בתגובה למכתב ששלחתי אליהם, יצר עמי קשר המנהל, אבי בר ששת, והציע לי לרכוש מיטה חדשה או להחליף את השלט תמורת 2500 ₪, ללא כל התייחסות לכך שהשלט התקלקל עוד בתקופת האחריות.
|
מוצר תקול |
סוג הנזק : |
החלפת השלט לשלט תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|