|
|
|
|
|
|
אי עמידה בלוח זמנים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
סניף רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב- 7.10.09 הזמנתי מזרן ובסיס למיטה מהולנדיה ולפי התכנון המזרן היה אמור להיות מסופק ב- 11.11.09 ב- 11.11 דברתי עם מח' האספקות נמסר לי שהסחורה מוכנה והיא תסופק לי ביום שני כי אני גרה בזכרון ובימי שני ורביעי יש הובלות לכיוון הצפוו. ב- 15.11 בבוקר תאמו איתי אספקה ליום ב' 16.11 בין 9 -11 בבוקר ובשעה 16:45 התקשרו שנית ומסרו לי כי האספקה מבוטלת וכי המזרן שלי עדיין לא מוכן לאחר שלקחתי חצי יום חופש והתחלתי בפירוק המיטה הקיימת והלילה אני ובעלי נאלצנו לישון על הרצפה הסברתי להם גם שהנני סובלת מכאבי צואר ומחכה בכיליון עיניים למזרן שבעבורו שילמנו לא מעט.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית וקבלת פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הולנדיה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|