פרטי התלונה

תלונות הולנדיה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום נלקח - ללא קבלת תמורה ראויה נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' אמסטרדם 2 שדרות כתובת:
כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים בוצעה בביתי הדברה נגד מזיקים. חברת ההדברה ריססה גם את המיטה של הולנדיה אותה קניתי לפני כשנה במחיר 17000 ש"ח. המיטה והמזרנים נפגעו - לאחר השינה אנו חשים ברע עם צריבה בגרון.
התקשרתי להולנדיה ושאלתי כיצד ניתן לנקות את המזרנים. נאמר לי שאסור לנקות אותם בשום דרך כולל ניקוי יבש, שאיבה בשואב אבק, איוורור בשמש, או בסמרטוט לח. עובדת בשם "עירית" טיפלה בנושא והציעה לשלוח טכנאים שיבדקו את המיטה בעבור 180 ₪, ואז אולי תוכל לעזור במחיר עבור תיקון המיטה. הסכמתי מיד וביקשתי שבסיום הבדיקה יוגש לי דו"ח על מנת שאוכל לתבוע את חברת ההדברה על הנזקים. עירית הסכימה ואמרה שאין שום בעיה ויהיה לי דוח מוכן לתביעה.
הטכנאים הגיעו וקבעו שמדובר בחומר הדברה, חזרו לעירית ודיווחו לה - היא הציעה לי לתקן את המזרנים בעבור 4700 ש"ח עם התחייבות שיעשו הכל כדי שלא נצטרך לישון עם ההדברה, ואם יצטרכו לעשות משהו מעבר למה ששולם עליו הם יעשו ללא כל תוספת תשלום.
מובילים הגיעו – לקחו את המיטה – השאירו לנו מיטה חלופית (לא הייתה לנו כל בעיה של הרגשה רעה וצריבה בגרון בזמן הזה) - החזירו לאחר שבועיים את המיטה המתוקנת – ואז חזרה אלינו ההרגשה הרעה והצריבה בגרון. המיטה מתנדנדת (המובילים החליטו שצריך להוסיף רגליים למיטה – אמרו שיעשו זאת).
ביקשתי מעירית לתקן שוב את המזרנים ללא תוספת תשלום (כמו שסוכם בהתחלה) כי עדיין חומר ההדברה נמצא בהם ואנו חשים ברע. היחס של עירית השתנה, וכעת היא אומרת שתיקון המזרנים היה נסיון והיא לא יכלה להבטיח את הסרת חומר ההדברה (למרות שאמרה בשיחה קודמת שיחליפו כמה שכבות שצריך, ואפילו כמעט את כל המזרון אם צריך, ולא יגבו תשלום נוסף גם אם לחברה זה יעלה מעל 4700). ביקשתי לדבר עם המנכ"ל. הוא התקשר אלי והייתי המום מחוסר האיכפתיות שלו והטונים הגבוהים, בשיחה הוא ממש צעק עלי שאני לא בסדר. נתן לי אולטימטום של 24 שעות בהם הוא מוכן להחליף לי את המזרנים בעבור 2000 ₪, כי לתקן אותם יעלה לי 4000 ₪ ואם אני לא משלם לו עבור זה, אז כנראה שהבעיה אינה כזו חריפה וזה בכלל לא מעניין אותו.
כרגע המצב הוא שאנו לא מוכנים להוסיף כסף עבור כל תיקון נוסף של הולנדיה. בהולנדיה לא מוכנים להוציא דו"ח נזקים, לא מוכנים לתקן את רגלי המיטה, ולא מוכנים לתקן את המזרונים (להוציא את חומר ההדברה). אנו ישנים לפרקים על הספה בסלון ולפרקים על המיטה כאשר היא מכוסה בניילונים.
אנו מצפים לקבלת:
1. מזרונים+בסיסים תקינים תמורת סכום הכסף ששלמנו (4700 ₪).
2. דו"ח נזקים עליו שלמנו 180 ₪.
3. תיקון רגלי המיטה (שהיו יציבות לגמרי לפני לקיחת המיטה).


תודה מראש שי.
כספי, עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
החזר הכסף או טיפול פתרון נדרש :

הולנדיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה