פרטי התלונה

תלונות הולנדיה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 6 שנים רכשתי מזרן של הולנדיה עליו ניתנת אחריות של 10 שנים. לפני מס' חודשים החלו לי כאבי גב בעת שכיבה על המזרן, בעקבות כך פניתי להולנדיה ותיאמתי הגעה של טכנאי שייקח את המזרן לתיקון בחברה.
הטכנאי הגיע ואמר שכיוון שעל המזרן יש כתמים, האחריות אינה בתוקף, כפי שמצויין בתעודת האחריות.
נאמר לי על ידי מנהל שירות שעליי לשלם 900 ש"ח עבור תיקון המזרן ועוד 1000 ש"ח עבור החלפת הבד המוכתם. לציין שמדובר בכתמי זיעה שלא ניתן להימנע מהם, אלא אם משתמשים במגן מזרן. בשום מקום לא נאמר או נכתב לי ע"י הולנדיה שללא מגן מזרן האחריות שניתנה לי אינה שווה את הנייר עליו היא רשומה.
בקשתי שם כך יתוקן המזרן ויוחזר הריפוד המקורי עם הכתמים (שהרי ממילא לאחריות אין כל תוקף), נאמר לי שזה נוגד את מדיניות החברה.
כספי סוג הנזק :
לקיחת אחריות מצד החברה וטיפול במזרן ללא חיוב כלל, או לפחות ללא חיוב מלא. פתרון נדרש :

הולנדיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה