פרטי התלונה

תלונות הולנדיה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מזרון במועדו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז דיזיין סנטר רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמננו מזרן מהחנות הנ"ל,הובטח לנו זמן אספקה של שבועיים,מספר ימים לאחר ההזמנה התקשר נציג החברה ועידכן שהאספקה תתעכב לתאריך 28.02.11!!!! גם בתאירך הנ"ל המזרן בושש להגיע.
בתאריך 07.03.11 נגשנו לסניף על מנת לבטל את ההזמנה ולבקש את כספינו חזרה.עד היום לא קיבלנו את כספינו..מעבר לכך נאלצנו להזמין קרש תחתון למזרן שעלותו הסתכמה בכ 600 ש"ח.חברת הולנדיה לא מוכנה לשלם לנו בחזרה את הסכום הנ"ל
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מיידי בעבור המזרן וההוצאות בין הקרש כמו כן ריבית בנקאית בעבור הזמן בו הכסף שלנו "שכב" אצליהם פתרון נדרש :

הולנדיה שירות לקוחות

, תגובה:
מנכ'ל שם ותפקיד:
ראשית אני שוב מביע את התנצלותי על איחור בהגעת המזרן לארץ, הדבר הובהר והוסבר ללקוח , ביבוא לפעמים דברים אינם תלויים רק בנו ולאחר שהסברנו הלקוח קיבל את ההסברים בהבנה והסכים לחכות למרות שכבר אז עמדה לו הזכות לבטל העסקה ולכבל את מלא הכסף חזרה, לבסוף שהגיע המוצר ורצינו לספק מספר פעמים ללא הצלחה תוך סרוב של הלקוח ללא הסבר מיוחד ואז הגיע הבקשה לביטול ומלא הכף הוחזר באופן מיידי דרך כרטיס האשראי , הוסבר ללקוח שהתהליך בחברת האשרי בוצע במיידי אבל רואים אותו רק בחשבון החודשי, המזרן עדייין עומד לרשותו ונשמח לספק לו המזרן אפילו תוך מתן הנחה כספית . העיקר שירגיש טוב ושיאמין שאנחנו התנהלנו ביושר לאורך כל הדרך. תגובה:
לרכוש שוב המזרן בהנחה של 20% פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה