|
|
|
|
|
|
אי אספקת מזרון במועדו |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז דיזיין סנטר רמת גן |
כתובת: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמננו מזרן מהחנות הנ"ל,הובטח לנו זמן אספקה של שבועיים,מספר ימים לאחר ההזמנה התקשר נציג החברה ועידכן שהאספקה תתעכב לתאריך 28.02.11!!!! גם בתאירך הנ"ל המזרן בושש להגיע.
בתאריך 07.03.11 נגשנו לסניף על מנת לבטל את ההזמנה ולבקש את כספינו חזרה.עד היום לא קיבלנו את כספינו..מעבר לכך נאלצנו להזמין קרש תחתון למזרן שעלותו הסתכמה בכ 600 ש"ח.חברת הולנדיה לא מוכנה לשלם לנו בחזרה את הסכום הנ"ל
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזר כספי מיידי בעבור ההוצאות בגין הקרש כמו כן ריבית בנקאית בעבור הזמן בו הכסף שלנו "שכב" אצליהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הולנדיה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|