פרטי התלונה

תלונות הולנדיה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחרי טיפול במיזרנים שקנינו במהלך הטיפול קרעתם אותם ואתם לא מחליפים לנו נושא התלונה:
רזיאל לימור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
נשר כתובת:
נשר הולנדיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו שתי מיטות בהולנדיה אחת לנו ואחת לילדנו הבעיה היתעוררה אצלנו שהמיזרנים היו קשים היתקשרנו כבר בשבוע הראשון ואמרתם שננסה להיתרגל ניסנו אך דבר לא הישתנה היתקשרנו אליכם והצעתם לנו שטטפלו במיזרנים ותעשו שהם יהיו רכים יותר הבאתם לנו שני מיזרנים חלופיים של חמישה סמטימטר מיזרן ולא יכולנו לישון יומיים על המיזרנים הבילתי אפשרים ממש כמו מחדר כושר אבל זה כבר סיפור אחר של היתעללות בנו אחר יומים שלא ניגמרו מכיוון שלא ישנו בלילה על המיזרנים החלופיים שבושה שאתם קוראים לזה בשם מיזרנים חלופיים ועוד נותנים לאנשים לישון על זה אחרי יומים קיבלנו את המיזרנים שלנו למיטות המיתכווננות שלנו רכים אך קרועים במיזרן שלי חמישה חתכים ושל בן זוגי גם ארבעה קרעים אנשי השירות שלכם צילמו את המיזרנים באותו מעמד שהורידו את השקיות מהמיזרנים ולא האמינו למראה עיניהם דיברנו אם השירות וביקשנו להביא מיזרנים אחרים מכיוון שלא שילמנו את מיטב כספנו לקבל מיזרנים קרועים.ומדובר בעיסקה של 34 אלף שקל. בן זוגי לא מסכים שתתקנו ותיתפרו לנו את המיזרנים מספיק היתעללתם בנו אנחנו רוצים מיזרנים לא קרועים ולא מתוקנים מגיע לנו שילמנו במיטב כספנו יש לציין שביקשתי לדבר עם מנכל החברה אמרתם שתחזרו אלי ולא חזרתם מהשירות לקוחות. היתקשרתי לחנות בנשר של הולנדיה שם קנינו ונאמר לנו שלא מופיע אצלהם שביקשנו לדבר אם המנכל החברה. אז חזרנו והיתקשרנו לשירות לקוחות ושוב ביקשנו לדבר עם מנכל החברה ועד יום זה אף אחד לא חזר אלינו . יש לציין שקנינו בהולנדיה מאחר ואני מעצבת פנים ואת כל לקוחותי אני לוקחת להולנדיה וכולם יוצאים מרוצים מהיחס הנהדר שניתן בחנות . אך איתי היחס הוא שונה ממש מזלזל ופוגע ומעליב
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המיזרנים לחדשים לא רוצים תיקונים פתרון נדרש :

הולנדיה שירות לקוחות

, תגובה:
אייל חליוה שם ותפקיד:
לימור שלום,
קיום שיחה עם כל אחד מגורמים הולנדיה הוא בהחלט אפשרי,כמובן גם עם מנכ"ל החברה.
השירות של הולנדיה נודע ברמת איכותו ובאופן שבו לקוחותינו בהחלט נהנים משירות ממחלקה ראשונה.
ביקשנו להגיע אלייך ולבדוק את המזרונים על מנת שנוכל לטפל במידת הצורך.
סירבת לבקשתנו להגיע לבדיקה וביקשת שבכל פעם נגיע לטפל במזרן אחר ,כלומר להגיע פעמיים אל ביתך.
לאחר בחינת הנושא,אנו נענים לבקשתך באופן ייחודי על מנת לוודא את שביעות רצונך.
תגובה:
כמתנה מהולנדיה בהחלט נענה לבקשתך ונציגת החברה תצור עמך קשר לתאום 2 מועדים ללקיחת המזרן ,טיפולו במידת הצורך והחזרתו אלייך.
בברכה,
אייל חליוה
מנהל שירות לקוחות
הולנדיה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה