פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עקב התגובה שרשמתי על חוסר תגובתכם בנוגע לתלונתי,ביקשתם שאשלח בפקס את תיאור התלונה.
לפני שקיבלתי את תגובתכם ניסיתי לשלוח בפקס ,שמספרו ניתן לי דרך המזכירות בחברתכם,את המכתב אך ללא הצלחה.
התקשרתי למספר של פניות הציבור אך לא היה מענה כבר שבועיים,חוץ ממענה קולי.
אני מבקשת שתחזרו אליי.

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
מח' פניות הציבור שם ותפקיד:
יש לשלוח את הפנייה לפקס: 050-8397486 תגובה:
לשלוח הפנייה בפקס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה