פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן שורות סבלים בבתי המלון, וקיזוז ליל יום חמישי נושא התלונה:
גלוזמן  שלומית שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך 10.09.2007 יצאתי לטיול "הפירנאים במיטבם" 7910 SI, בתוכנית הטיול צויין שהמחיר כולל דמי סבלות בבתי המלון, למרות זאת לכל אורך הטיול לא היה שרות סבלים בבתי המלון (להוצי בית מלון אחד), ברצוני לציין שרות הקבוצה היתה של פנסיונרים בגילאים מתקדמים, שסחיבת המזוודות הקשתה עלייהם מאוד למרות שהמדריך עזר כמיטב יכולתו.
הטיול היה אמור לכלול 11 לילון וקיבלנו רק 10 לילות ונאלצנו לפנות את החדרים עד שעה 12.00 ביום חמישי 20.9.2007 . לדעתי היו צריכים להעמיד לרשותינו את החדרים עד זמן היציאה לנמל התעופה בשעה 20.00. הטיול ביום 20.09.2007 היה למוזיאון דאלי בפיגארס ולעירו של הרמב"ן בתשלום נוסף.
מי שרצה להישאר בברצלונה ולא לצאת לטיול לא היה לו אפשרות לנוח לפני הטיסה, לכן היו כאלה שיצאו לטיול למרות שכבר בקרו במקום.
לכן לדעתי החברה היתה צריכה או לתת את הטיול על חשבונה או להעמיד את החדרים עד שעת הטיסה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי עבור שרות סבלות ששולם על ידי הנסעים וכן על היום ה-11 במלון. פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה