פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול שהפך לסיוט - נתור מתנערת מאחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: טיול בר מצווה-משפחות שוויץ-פריז.
קוד הטיול: 7801fzp.
תאריך-1/8/07 .
המדריך: אמיר איזנברג.
סוכנות נסיעות: לונה טורס ב"ש

יצאנו לטיול זה 45 איש בהרגשה שנהנה ממנו אך לצערנו חזרנו מהטיול ארצה עם משקע כבד .
מטיול זה לא קיבלנו תמורה מלאה לכספנו . כסף שנחסך במיוחד למטרה זו - כדי להנות מטיול זה.

א. כאשר הגענו לשוויץ נסענו ביום שבת לאתר שנקרא טיטליס כדי להעפיל אליו המדריך גבה מאתנו 75 פרנק שוויצרים, שזה הרבה מעל סכום כרטיס הכניסה. לא אמרנו כלום במחשבה שסכום זה כולל את כל האטרקציות שיש באתר זה,אך לצערנו זה לא היה כך. אז למה נגבה מאיתנו מחיר כה גבוה? האם כדי לראות שלג? בשביל לראות שלג הינו נוסעי לחרמון בארץ והיה עולה לנו יותר זול מאשר בשוויץ. הגענו לארץ זו כדי לראות ולתפעל מדברים שאין בארץ.

ב. רוב הטיול עבר עלינו בעריכת קניות בשביל זה לא צריך טיול מאורגן.
שיא האכזבה והכעס היו ביום חזרתנו ארצה מפריז.
הטיסה הייתה מתוכננת לשעה 23.00 בלילה. אנו נשלחנו לקניות אחרי ארוחת הבוקר עד 12.00 בצהריים בקניון ליד בית המלון. נסענו העירה לאחר שעזבנו את המלון וגם שם נמשך מסע הקניות עד השעה 16.30 בערב.
כמה אפשר לקנות ולבזבז זמן יקר בצורה נוראית זו בחו"ל? שעות ישבנו על הרצפה וחכינו שיעבור הזמן .
כאשר אמיר המדריך חזר הוא שאל אותנו אם קנינו? משהו ענינו שכן נעליים ובשמים, ואנו מחכות כבר שעות.

ג. לא היתה תגובה או הערה מצידו שאסור להעביר נוזלים או שיש הגבלה לגבי גודל בקבוקי הבשמים שאפשר להעביר.
כל בושם שלא נכנס לשקית נילון אטומה ושקופה נלקח מאיתנו בנמל התעופה משקאות ומזון הוחרמו - ובשמים כידוע זה לא דבר זול.

ד. הדבר הנורא ביותר קרה בשדה התעופה דה-גול בפריז לאחר בדיקת המזוודות והצגת הדרכונים וקביעת מקומות ישביתנו במטוס.
במבדק הבא התברר לי (י. ש.) שדרכוני נעלם ולא מצאתי אותו ובלעדיו לא אוכל להכנס לאולם המתנה לטיסה. נבהלתי נורא והחלטתי לחזור לדלפק הקודם בכניסה. מפני שאני לא מתמצאת במקום וגם לא דוברת את השפות אנגלית וצרפתית הלכתי לאיבוד .עברתי מאדם לאדם בנסיון להגיע לכניסה הראשית.אך קשה היה להם להבין אותי בגלל השפה הזרה לי. לבסוף מצאתי דיילת שעזרה להגיע למטה והסבירה לאנשים שם את הבעיה אך הדרכון לא נמצא שם. אני נכנסתי ללחץ ובקשתי ממנה שתמצא אדם שדובר עברית כדי שיוכל לעזור לי ולהדריך אותי מה לעשות .ואכן הגיע אלי אדם מבוגר שדיבר עברית והוא עזר לי מאוד לאורך כל הדרך.הגענו למשטרה כדי למלא טפסים על אובדן הדרכון והוא מילא אותם במקומי.כי לא ידעתי לכתוב באנגלית.ולמרות זאת הרגשתי נורא,נלחצתי ופרצתי בבכי בתחנת המשטרה הבן-אדם לא עזב אותי עד שראה שנרגעתי.
בינתיים גיסתי פ. מ. החליטה להמתין כמה דקות לראות אם אני חוזרת או לא כדי להודיע לאמיר המדריך .
פ. מ. המתינה עם חברות אחרות מהקבוצה לשובי כשראתה שאני מתעכבת ולא חוזרת מהר היא וחברה מטיול התקשרו לאמיר המדריך וסיפרו לו את כל הסיפור שקרה וגם על זה שאבדתי את הדרכון והן מבקשות ממנו לבוא ולחפש אותי.


אמיר לא היה מוכן לבוא ולעזור ושאני (פ. מ.) צריכה להמשיך במסלול כי המטוס לא ימריא בלי גיסתי. הייתי בהלם איך אמיר מצפה ממני לנטוש את גיסתי בצורה כזו. איך אפשר?
גם חברותי לטיול נדהמו מתשובתו של אמיר. אמרתי לחברה שתמשיך ולא תחכה אלא תגיע לאמיר ותבקש ממנו להגיע.ביינתים אני אחפש אותה שוב.
בחיפושי אחרי י. ש. גם אני הלכתי לאיבוד בערת אחת הדיילות שעובדות במקום חזרתי למקום שבו חיכו חברותי ובני.וכל הזמן הזה לא קיבלנו שום עזרה מאמיר המדריך. אמרתי למישהי אחרת מהקבוצה לבקש מאמיר להגיע אך הוא לא הגיע.
בינתיים מצאנו את הדרכון של י. ש. אך היא עדיין לא חזרה הלכתי לחפש אותה שוב ולא מצאתי אותה. עברתי מדיילת לדיילת ובעזרת שוטר שהבין אותי הגעתי לעמדת המשטרה ושם מצאתי אותה כשהיא במצב של בכי ובלבול וכשהיא לא יודעת מה קורה איתה ואם היא תעלה לטיסה או לא .היה שם אדם מבוגר שתמך בה והרגיע אותה.
לאחר שנרגענו והודנו שם לאנשים שעזרו לנו חזרנו לאולם ההמתנה לטיסה, למזלנו הטיסה התאחרה מעט וכשהגענו כל הקבוצה תמכה בנו ושאלה מה שלומה ואיך היא מרגישה, מלבד בן אדם אחד שהיה אמור לעזור לה לכל אורך הדרך ולא עשה זאת ברוב חוצפתו הוא גם אמר שהוא לא יכול לבוא .
הוא גם לא בא אחר-כך לשאול ולהתעניין מה המצב.
הטיול שהיה אמור להיות מהנה הפך בשבילנו לסיוט גדול. קבלנו את ההיפך ממה שרצינו וציפינו לו מחברה שמכבדת את עצמה ויש לה שם בתחום זה.
ולכן אנו מבקשות את כל כספנו חזרה ופיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לנו בטיול זה בגלל המדריך מחברת נתור, בתקווה שמקרה זה לא יחזור על עצמו בפעמים הבאות אם נחליט לנסוע דרך נתור.
מחכות לתשובה מהירה ולהתיחסות.


פ. מ.
י. ש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה