|
|
|
|
|
|
שירות התיירות לארה"ב לא סופק לנו (דינה ושלמה בן חמו) עפ"י המובטח ע"י נתורiv |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מ"נתור" את שירותי התיירות-טיול נתור מסורת לארה"ב ב-5621 MUE . בטיול זה נגרם לנו עוגמת נפש,עלבון,נזק כספי ובזבוז זמן-ואת כל זאת תיארנו במכתב רשום למנכ"ל "נתור" מר נחום קרה, בתאריך 1/8/05. ומכתב נוסף בתאריך 17/11/05 למר סונדרפן,יחד עם רוב משתתפי הטיול החתומים על מכתב זה.
"נתור מציעה פיצוי בסך 100$ לאדם תוך התעלמות מטענותינו המוצקות ואנו דורשים 2000$ לאדם-מכיוון שהמוצר פגום!
אין לנו עניין לטוס שנית אם חברה זו! אנו דורשים החזר כספי בלבד!
|
עוגמת נפש,עלבון,כסף וזמן יקר |
סוג הנזק : |
פיצוי הוגן בסך 2000$ לאדם אם לא למעלה מזה. לאור הע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נתור שירות לקוחות
, תגובה:
|
סונדרפן דוד - טיולי מס |
שם ותפקיד: |
התייחסנו בכבוד ראש לטענותיהם של משפחת בן חמו. נתור הציעה 100 $ החזר במזומן + 100 $ הנחה עתידית לכול טיולי נתור מסורת שמועד יציאתו עד ל- 31.12.06 לכל נוסע בטיול הנ"ל. הצעה נדיבה זו נדחתה על ידם, והם פנו אליכם להמשך הטיפול. |
תגובה: |
אנו עומדים בהצעתנו לתשלום חד פעמי במזומן ובנוסף הנחה עתידית - בסכום כולל של 200 $ לנוסע. |
פתרון: |
|
|
|