פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות התיירות לארה"ב לא סופק לנו (דינה ושלמה בן חמו) עפ"י המובטח ע"י נתורiv נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מ"נתור" את שירותי התיירות-טיול נתור מסורת לארה"ב ב-5621 MUE . בטיול זה נגרם לנו עוגמת נפש,עלבון,נזק כספי ובזבוז זמן-ואת כל זאת תיארנו במכתב רשום למנכ"ל "נתור" מר נחום קרה, בתאריך 1/8/05. ומכתב נוסף בתאריך 17/11/05 למר סונדרפן,יחד עם רוב משתתפי הטיול החתומים על מכתב זה.
"נתור מציעה פיצוי בסך 100$ לאדם תוך התעלמות מטענותינו המוצקות ואנו דורשים 2000$ לאדם-מכיוון שהמוצר פגום!
אין לנו עניין לטוס שנית אם חברה זו! אנו דורשים החזר כספי בלבד!
עוגמת נפש,עלבון,כסף וזמן יקר סוג הנזק :
פיצוי הוגן בסך 2000$ לאדם אם לא למעלה מזה. לאור הע פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
סונדרפן דוד - טיולי מס שם ותפקיד:
התייחסנו בכבוד ראש לטענותיהם של משפחת בן חמו. נתור הציעה 100 $ החזר במזומן + 100 $ הנחה עתידית לכול טיולי נתור מסורת שמועד יציאתו עד ל- 31.12.06 לכל נוסע בטיול הנ"ל. הצעה נדיבה זו נדחתה על ידם, והם פנו אליכם להמשך הטיפול. תגובה:
אנו עומדים בהצעתנו לתשלום חד פעמי במזומן ובנוסף הנחה עתידית - בסכום כולל של 200 $ לנוסע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה