פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן לפריז בריסל ואמסטרדם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/7/2010 יצאנו לטיול מאורגן אני ומשפחתי 5 נפשות יחדו עם אימי
+זוג חברים.
לצערנו הטיול ששלמנו במיטב כספינו נתקל בהמון קשיים ובעיות וגרם לאכזבה קשה מאוד מהטיול.

1הנהג הצמוד ניהל בפועל את הטיול ובגללו בזבזנו יום טיולים מלא ויותר . הנהג היה חסר ידע בדרכים (למרות שהיה לו גי פי ס )המדריכה הייתה צריכה לשבת לידו להנחות אותו בדרכים ולהביא אותנו למחוז חפצנו.כל זה על חשבון הסברים על מקומות וחומר שאמורים להסביר כי לקחנו טיול מאורגן ןלא פרטי.
הרבה פעמים הוא הסתובב הלוך וחזור באותו מקום
בלי למצוא את המקום ולמרות ש המדריכה הנחתה אותו הוא לא הקשיב לה. ובגללו הפסדנו זמן יקר אנו לא נמצאים כול יום בחו"ל
בנוסף נהיגתו =היתה לא אחראית וזהירה.השתלבות לא זהירה בתנועה, בלימות פתאומיות ,מס פעמים כמעט דרס הולכי רגל פעמים כמעט דרס
הולכי רגל, דיבר בפלפון תוך כדי נסיעה, משחק במזגן, מקרר שקר מחמם שחם
הכול בכוונה .רדיו מגביה לא סוגר (הכול במגמת הצקה)
מס פעמים לא בא לאסוף ולא היה זמין בפלפון .את האוטובוס לא ניקה מתחילת הטיול מה אנו חיים בזבל?

2.אנו נרשמנו לטיול מאורגן בצפייה שיש מי שיוביל ,יראה ויסביר לנו על האתר בסכומו של דבר רוב הטיול הוא דרך האוטובוס ,הרבה זמן פנוי לקניות
במקום טיולים לדוגמא יום באמסטרדם שעתיים הסבר וכול השאר זמן פנוי בשביל מה טיול מאורגן ?צריך לציין בחוברות הטיולים שיש יותר זמן פנוי מזמן טיול והדרכה .לדוגמא חברה משווקת מוצר חשמלי או מוצר מזון מצרפת למוצר דף פירוט מדוייק כך חברה נסיעות לחו"ל צריכה לתת הסבר מדוייק ולא מעורפל על מנת לתת לנוסע הסבר לגבי הטיול ( שהנוסע נמצא בחו"ל הוא מתחיל להבין שהכתוב בחוברת מעורפל ובמגמה לבלבל)
המצב בשטח שחברת נתור לא סיפקה מוצר תקין במעמד רכישת הטיול לא נתנה הסבר הוגן לגבי התנהלות הטיול ובשטח לא הצלחנו לנצל את הזמן ולראות את מה שציפנו לראות .

הטיול המקורי היה צריך להתחיל מהולנד ולסיים בפריז 3 ימים לפני היציאה שינו את המסלול בשל כך נאלצנו לחזור דרך בלגיה ולהיות בדרכים 4 שעות מיותרות הפסדנו זמן איכות בעיר.

פנינו לחברה וקבלנו תשובה מאוד רישמית ולא עיניינית ובו זורקת את הדברים עלינו הנוסעים ישנה חובה של חברה כלפי הלקוח אשמח להציג לכם את תשובתם זריקת אחריות על אחרים.
שלמנו כסף ולא קבלנו תמורה סוג הנזק :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה