פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול משפחות לונדון פריס-מצ"ב ממיל ששלחתי לשירות הלקוחות של נתור ב 1/8/11 וטרם נעניתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
: טיול משפחות לונדון פריז FNF1706 6.7.11 בהדרכת: אבשלום תירם

לימור שלום,

בהמשך לשיחתנו אתמול, ברצוני להעלות על הכתב מספר דברים שבהחלט פגעו בהתנהלות הטיול:
עם הגעתנו ללונדון, ולאחר שקיבלנו מספר ימים קודם לנסיעה את שם ומיקום המלון בלונדון נאמר לנו כי המלון שונה.
לנהג ולמדריך לא היה שום מושג איפה המלון שקיבלנו ולאחר "התברברות" מעל לשעה נסיעה, הגענו למלון שהסתבר שנמצא רחוק מאוד מהעיר
ללא שום אמצעי תחבורה בקרבת מקום, במרחק של יותר משעת נסיעה מהעיר.
הוצמד לנו אוטובוס שלקח אותנו מוקדם בבוקר והחזיר אותנו בסוף היום, מה שאילץ אותנו להיות תלויים בו כל היום, כי זו היתה הדרך היחידה להגיע למלון.
הנסיעה למלון וממנו לעיר היתה פשוט סיוט עבורנו ועבור שאר חברי הקבוצה. כל נהג שנשלח לנו טעה בדרך, מה שהאריך לנו עוד יותר את זמן ההגעה למלון
וזמני היציאה לעיר עצמה כל בוקר היו מאוד מוקדמים כי יש לנו נסיעה ארוכה לתוך הפקקים של העיר.
היתה אף נסיעה ביום שישי בבוקר, שארכה שעה וחצי. לכיוון.
הדבר היה פשוט בלתי נסבל, לא הגיוני ומתיש בצורה בלתי רגילה. כל יום נאלצנו לסיים בשעה 11 בלילה כמו הומלסים.
תשובות הגיוניות כמובן לא קיבלנו עד עתה ושום הסבר מתקבל על הדעת מהמדריך, אבשלום, שגם עליו יש לנו הרבה מאוד מה לאמר.

אם הייתם מעיינים בחוות הדעת (משוב) שנרשמה על ידינו בסוף הטיול לגבי תפקודו של המדריך, אין לי ספק שהייתם שמים לב מיד שהיתה בעיה בתפקודו.
הגיע אלינו מדריך כבוי, ללא חשק וסבלנות לטיפול בקבוצה ובטח שלא בילדים. המקצועיות שלו לגבי האתרים התיירותיים לוקים בחסר ומלווים בטעויות שהקבוצה היתה מתקנת.
היה רושם שרמת הידע שלו בפריס ובלונדון היא מינימלית ולא כפי שהייתי מצפה ממדריך בטיול מאורגן, שלא לדבר על דוגמא אישית לוקה בחסר.
לדוגמא: במלון בפריס כשאכלנו את ארוחת הבוקר בחדר האוכל המיועד לקבוצות, בו כמובן היה מבחר האוכל די עלוב, המדריך בחר לשבת בחדר האוכל המשודרג.
כשנשאל על כך ענה לי: "כי אני המדריך ואת לא".
הייתי כבר במספר טיולים מאורגנים בחיי, אך יחס כל כך מזלזל ממדריך הקבוצה לא קיבלתי מעולם.!!!!
שילמנו סכום כסף לא מבוטל לסיור הלילה בפריס. התמורה שקיבלנו היתה עלובה. ירדנו פעם אחת מהאוטובוס כדי להצטלם ליד כנסיית הנוטרדאם (אפילו לא נכנסנו אליה כפי שאני יודעת שעושים בטיולים אלו)
וליד האייפל המנצנץ.
לא היתה לו אינפורמציה בסיסית שהייתי מצפה ממדריך טיולים כה ותיק. בזמן החופשי בפריס אמרנו לו שאנו רוצים ללכת ל"לובר". סוכם איתו איך מגיעים ואיך חוזרים, אלא שכשהגענו לקופות אמרו לנו שזה ידוע שבכל יום ג' הלובר סגור!!!!
עמדנו שם כועסים כי זאת אינפורמציה שהייתי כן מצפה לקבל מהמדריך, בעיקר כשלפחות חצי מהקבוצה היתה בדרכה ללובר. היו עוד מקרים שהוא פשוט טעה במעברי המטרו כשבעצם חברי הקבוצה הם שהובילו לבסוף ואף נתנו את האינפורמציה שהוא לא טרח לתת.
בטיול שלנו, בטח כפי שכבר ידוע לכם, סבתא ונכד איבדו את הדרכונים ונאלצו להישאר בלונדון. חברי הקבוצה מאוד דאגו מאחר וידענו כי הם אינם דוברי אנגלית ובכלל כאב לנו מאוד על כל המקרה.
כששאלנו את אבשלום המדריך, קיבלנו ממנו תשובות מאוד "קרות" שזה בעיה שלהם ושהם כבר לא באחריותו ומבחינתו זה עכשיו עסק של נתור. הוא לא טרח אפילו להתקשר אליהם, כי מבחינתו חבל לבזבז שיחה.
זה היה סגנונו במשך כל הטיול, נראה היה שהוא עושה את עבודתו ללא חשק, מה שגרם לי באופן אישי מאוד להצטער שבחרתי לבצע את טיול הבר מצווה הזה בחברה כמו "נתור".


אני מבקשת את בדיקתכם לעומק של ההדרכה והתכנים בטיול הזה וכן את נושא המלון בלונדון, שגרם לנו באופן אישי ולשאר חברי הקבוצה, עוגמת נפש רבה ומצפה לתשובתכם בהקדם.
אין לי ספק שלאור כל מה שציינתי, מגיעות לנו תשובות ופיצוי הולם מחברתכם.



בכבוד רב,

שרי זיתוני
בשם משפחת זיתוני
ראשון לציון
טלפון: 0505740677

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה