פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול מצוקה נפשית ורוחנית מתוך זילזול ורוע לב שרירותי של תשלובת נתור נושא התלונה:
גרוס משה שם/כינוי:
‏שבת ‏27 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אנו היינו בטיול מאורגן של נתור בארה"ה מס.טיול us1810 .היינו אמורים לטוס חזרה
לארץ ב28.8.11 אבל הסופה תפסה אותנו בניו-יורק,ולכן הכל השתבש ובוטלו כל
הטיסות .במצב זה הודיעה לנו מלוות הקבוצה שמבחינת נתור הטיול נגמר וכל שהייה
במלון כרוך בתשלום.החברה לא מאמינה בנו שנשלם את השהיה(בסוף זה היה 2 לילות)בארץ למרות ששילמנו על הטיול עשרות אלפי שקלים,תוך איום שאדם שלא
ישלם עבור הלינה עליו לעזוב במידית את המלון לרחוב.כל טיעון לתשלום עתידי
לא עזר ולכן מתוך מצוקה כללית אשתי ואני נענינו לדרישה למרות המצוקה הבריאתית
וגם הכספית כי אז לא היה ידוע כמה זמן זה ימשך.מאז שחזרנו לארץ נתור "מטפל"
בתלונה שלנו .לנו נראה שזאת חברה אטומה שמאמינה שתמיד ימצאו אנשים
אחרים שיסעו דרכם.לנו מאד חשוב להביא לידיעת הנוסעים שיחפשו חברות
אחרות שגם רגישות לצורכי הנוסעים וגם יודעות לקחת אחריות על נוסעיה וגם
מכבדת אותם.
בכבוד רב
מרים ומשה גרוס
24.9.11
עלבון סוג הנזק :
מכתב התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה