בקשה להחזר כספי - עסקה שלא מומשה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 18 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן יהודה 25 ת"א |
כתובת: |
סניף ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו חבילת נופש בחברת אופיר טורס בחדרה.
חברת נתור יוניטל (שדרכה הסוכנת שלנו מחברת אופיר טורס ביצעה את ההזמנה) ביטלה לנו את הטיסה לכרתים שהיתה אמורה לצאת ב-19.10 והתקשרו אלינו יום לפני בצהריים שצריך להיות בשדה תעופה תוך 4 שעות ואם לא - נחוייב בסכום המלא, גם אם לא יצאנו.
התקשרנו לברר בחברה וענו לנו בחוצפה, בצעקות, לא משנה מה אמרנו - ניתקו לנו בפרצוף וסירבו להעבירנו למנהל. זה היה פשוט מחפיר ומביש.
לא רק שנתור מסרבים בכל תוקף וצורה להחזיר לנו את הכסף שמגיע לנו ללא עוררין, הם גרמו לנו לעוגמת נפש מכיוון שזו חופשה שתוכננה זמן רב לפני ובאה כדי לחגוג את יום הולדתי ותחילת לימודים של שתי חברותיי ובסוף בוטלה יום לפני הטיסה בלי אופציה של שינוי יעד או זמנים, למרות בקשותינו והפצרותינו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|