|
|
|
|
|
|
יחס משפיל ומזלזל של העובדים במחלקה !!!! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המרכז לבריאות הפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה .
לכבוד הנהלת בית החולים / מנהל המרכז לבריאות הפה , מר ד"ר שלומי בינימין .
ברצוני להביע את מורת רוחי על רמת השירות הניתנת במחלקת בריאות הפה .
היום 30.12.07 הגעתי יחד עם בעלי לבדיקה לצורך עקירה כירוגית במרפאתכם . המתנו מחוץ לחדר המרפאה כשעה ( מיותר לציין שכמובן הזמנו תור מראש והמתנו כחודש ימים להגעתו!) כאשר התענינתי מול העובדת בשם אירה על משך התור וציינתי לפניה כי המתנתי כבר שעה בתור קיבלתי תשובה מזלזלת , משפילה ומביכה : " תמתיני כמה שצריך גם אם זה יקח שעתיים אנחנו לא משחקים פה" . כמו כן אירה ממש ניסתה להוקיר לי על פנייתי ואמרה (יש לי עדים ) כי היא תציין בפני הרופא המטפל כי אני התחצפתי אליה . ולאחר שבעלי התקבל לבדיקה אצל הד"ר שאת שמו אינני זוכרת הופתעתי לגלות שאכן גם הוא דבק באותה רמת שירות ירודה ומזלזלת של אירה .
העקירה הכירוגית אשר עתידה להתבצעה במרפאה זו אני משלמת דרך הביטוח "הראל - שילוח " אשר מעביר למרפאתכם כסכום כסף בסך 320 ש"ח בעבור עקירה זו .
כמובן , שלאחר היחס המשפיל והמזלזל של העובדים במחלקתך אינני מתכוונת כלל לעבור את העקירה במרפאה זו .
אני הנני נותנת שירות במקצועי , מנהלת מחלקת רווחה, בחברה סלולרית ומכירה טוב מאוד מקרוב מהו שירות ללקוח .
כמו כן אני מתכוונת לפרסם בחומרה בדואר פנימי ל4000 עובדי החברה את מקרה הנ"ל על מנת למנוע את הישנות חווית שירות זו לעובדים אחרים בחברה אשר מבוטחים גם הם .
ממתינה לתגובתכם בנושא
בברכה
אלה אבקסיס
|
עלבון והשפלה |
סוג הנזק : |
התנצלות מהעובדת ומהרופא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בית חולים איכילוב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|