פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רגל שבורה ותיזוז שאינו מוצדק נושא התלונה:
ביבי גל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שברתי את כף הרגל ומקופ"ח עשו לי צילום והרופא החליט ששברתי ושאני צריכה לעשות גבס , אין מקום לעשות גבס בקופ"ח מכבי שברח' בלפור, ת"א
הגעתי לאיכילוב היום 9/06/10 ושם לא רק שנתנו לי לחכות 3 שעות ולא היתייחסו אלי עד שצעקתי
ואז הרופא שבאיכילוב ד"ר רועי שם טוב
מס' מר 95606
שלח אותי לעשות צילום נוסף וטען שאין צורך בגבס למרות ההוראות וההבחנה שקיבלתי מרופא קופ"ח מכבי
התקשרתי לרופא המשפחה שלי שוב והוא טען שאני חייבת לעשות גבס וכך שטורטרתי ולא טופלתי כנדרש ,
אני אם חד הורית והייתי חייבת לחזור הבייתה לילדה , ומכיוון שכך עדיין לא עשיתי גבס ומצב כף הרגל הוא ממש גרוע , כואב , נפוח ואין לי יכולת להזיז את אצבעות הרגל,
ורק מחר אני אצטרך שוב לגשת לרופא ולקחת אישור לעשות גבס בדחיפות,
איך יתכן שכל התסמינים מראים שיש צורך בגבס ודר' רועי לא רק שהוא נתן לי לחכות 3 שעות בטור ורק אחרי הצעקות הוא בכלל הסכים לבדוק אותי וגם לא ביצע את אשר הוא נדרש,
גועל נפש של יחס והתנהגות מזלזלת ופוגעת מאוד
טירטור ועלבון סוג הנזק :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאוה קסוטו ממונה על פנ שם ותפקיד:
תאריך: ‏14 יוני, 2010
סימוכין: NC039210


לכבוד
הגב' ביבי גל
רח' זרובבל 10
תל – אביב
במייל:[email protected]


גב' גל הנכבדה,


הנדון: פנייתך

פנייתך נתקבלה באמצעות אתר "צרכנות הוגנת" בתאריך 13.06.10. הפניה נבדקה על ידי ולהלן תשובתי,

במכתבך את מלינה על המתנה בת שלוש שעות בחדר המיון. לדבריך נשלחת על ידי רופא קופ"ח לביה"ח באבחנה של שבר בבוהן, לצורך התקנת גבס לרגלך. בפועל לא הושם הגבס ולתחושתך בוזבז זמנך. את חשה שלא טופלת כיאות וכן זכית ליחס מעליב מצד האורטופד.

שוחחנו עמך בטלפון בתאריך 13.06.10 ופעם נוספת בתאריך 14.06.10, כדי לקבל ממך פרטים נוספים, כמו גם להבהיר את עמדתנו מבחינה רפואית. בשתי שיחות אלה בלטה בעיקר תחושת העלבון מן הקשר שבינך לבין ד"ר רועי שם טוב.

לכן בטרם אפנה לענות לתלונתך מהפן הרפואי, אבקש להביע בפניך את התנצלותי , על כי לתחושתך לא זכית לקבל את היחס והטיפול להם ציפית ברמה האנושית והמקצועית. הנהלת בית החולים והנהלת המלר"ד, משקיעות זמן ומשאבים כלכליים וחינוכיים, בכדי לספק למטופלים את מיטב הטיפול הנדרש ברמה המקצועית וכמובן ברמה השירותית. אם נפגעת מיחסו של רופא , אנא קבלי את התנצלותי הכנה.

מתוך חוות דעת של אורטופד בכיר בביה"ח, שנתבקש לעבור על גיליון המלר"ד ולצפות שוב בצילום שנעשה לך, עולה כי ד"ר שם טוב ביצע בדיקה מקיפה ומתועדת כנדרש. בסיומה לא זיהה שבר בבוהן ולכן לא נמצאה סיבה מוצדקת להתקנת גבס. בבחינה מחודשת של הצילום על ידי האורטופד הבכיר לא זוהה שבר. בכל מקרה, גם אילו היה קיים שבר בבוהן, הרי שלא נוהגים להכניס את הרגל לגבס במקרה זה.

המלצות מכתב השחרור כללו המשך מעקב רופא אורטופד, דריכה על הרגל בהתאם לתחושת הכאב ורק עם סוליה קשה, נטילת משככי כאב לפי צורך, הנחת קומפרסים קרים על הרגל והגבהתה, בכל מקרה של החמרה לפנות לרופא.

אני מבקשת לאחל לך החלמה מלאה ובריאות טובה. אם תזדקקי לסיוע נוסף אשמח לעמוד לרשותך בטלפון שמספרו – 03-6974730/2 ביחידה לפניות הציבור.

בכבוד רב,
נאווה קסוטו

ממונה על פניות הציבור
לשכת סמנכ"ל איכות וניהול- סיכונים
תגובה:
מענה לפונה במכתב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה